אדם נפל לפח מוטמן וחולץ ע"י כיבוי (תמונות ווידאו)


להאזנה לתוכן:

צעיר חולץ הערב (יום א') מפח מוטמן ברובע ח'. הצעיר נפל אל הפח ונלכד במקום. הוא זעק לעזרה ועוברי אורח הזעיקו את צוותי החילוץ

הפח אליו נפל האישצוות כיבוי וחילוץ מתחנת אשדוד, הוזעק בשעות הערב לחלץ אדם שנפל לתוך פח מוטמן ברובע ח' באשדוד. צוות החילוץ, סמל גיא קונפורטי וכבאי מקס, הגיעו לכתובת ברחוב הכלנית בעיר, ומיד זיהו את ההתקהלות במקום. 

סמל קונפורטי: " התקבלה קריאה על אדם שנפל לפח מוטמן וכנראה שבר את היד. יצאתי למקום ביחד עם הכבאי מקס. בתוך הפח המוטמן של המיחזור, שהיה כמעט ריק, היה אדם שדיבר איתנו. שאלתי אותו אם הוא יכול לעמוד ולצאת בעזרת סולם והוא ענה בחיוב. הכנסנו סולם והוא יצא בכוחות עצמו, כשהוא סובל מחבלות בידיים, אך ללא שבר".

לצוותי ההצלה סיפר האיש שהוא התכופף להרים משהו מהפח ואז נפל לתוכו. "הגרסה שלו קצת הזויה כי הפח היה כמעט ריק. מדובר בעומק של כ- 3 מטרים", סיפר אחד הכוננים במקום. בסופו של דבר האיש טופל במקום ולא נזקק לפינוי.

"אני 15 שנה בכיבוי, וזו הפעם הראשונה שאני מחלץ אדם שנפל למתקן אשפה", סיפר לנו סמל קונפורטי.

שכנים במקום סיפרו שהם שמעו את זעקותיו של האיש, אך תחילה לא הבינו במה מדובר. "רק לאחר שיצאתי לראות מה קורה, הגעתי למקור הרעש, ואז גיליתי את האיש בפח. זה היה מחזה מוזר. לא ברור איך הוא הגיע לשם. מזל שזה נגמר ללא פציעות חמורות", סיפר השכן.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה