הראל מויאל שר לאחות מאשדוד באמצע מחלקת הילדים


להאזנה לתוכן:

מחווה מרגשת במחלקת ילדים קפלן: הראל מויאל, שהגיע לאשפוז עם בנו התינוק, שר לאחות מאשדוד 'ואז תבואי' במחווה ליום הולדתה...

 ביום חמישי האחרון, 30 ביוני, הגיעו בני הזוג מויאל עם בנם התינוק שנולד לפני כחודש בקפלן למחלקת ילדים עם חום גבוה. במהלך אשפוזו של התינוק הגיע לאוזניו של הראל כי יום לפני כן חל יום הולדתה של האחות האחראית, איריס לישה, אשר מטפלת בתינוק.   מויאל לא היסס לרגע וביקש ממנה לשיר לה את שירו הנודע 'ואז תבואי' המתנגן כרינגטון בטלפונים ניידים רבים. איריס, צנועה מטבעה, נעתרה לבקשתו ואז באמצע המחלקה הוא החל לשיר את השיר בקולו הערב. הופעתו המאולתרת סחפה הורים וילדים רבים להקשיב ולהיות נוכחים ברגע המרגש עבור אחות מסורה. "התרגשתי מאוד מהמחווה של הראל. הוא מקסים ואפילו התנדב להגיע ולשיר במחלקה בחגים ואירועים", אומרת איריס, "ותפקידנו להעניק את הטיפול המסור ביותר".                                         
מויאל אמר כי האחיות נותנות את הנשמה למען הילדים והוריהם. "זוהי מחווה קטנה שאני יכול להעניק לאיריס האחות שרצה כל היום בין הילדים והתינוקות המאושפזים. אשמח להגיע למחלקה המקסימה הזו באופן תדיר בעתיד ולשמח את ליבם של הילדים המתוקים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה