כבאים חילצו גור חתולים שנפל לצינור צר בעומק 5 מטרים ( צפו בחילוץ)


להאזנה לתוכן:

כבאים מתחנת הכיבוי באשדוד חילצו גור חתולים, שנפל לתוך צינור ניקוז בקוטר של 10 ס"מ ועומק של 5 מטר מתחת לאדמה. במשך כשעה הם עמלו עד שחילצו את הגור... שלא הפסיק לילל בצינור החשוך, עד שחולץ

רבות סיפרנו על נחישותם של כבאי אשדוד, אך מקרה כמו זה אליו נקלענו לגמרי במקרה, ממחיש עד כמה הצלת חיים חשובה להם, ללא הבדל בין בני אדם או גור חתולים בן ימים ספורים.


גור חתולים קטן נפל לתוך צינור ניקוז צר מאוד ושיורד לעומק של כ- 5 מטרים מתחת לאדמה. ילדים שהיו בחוג במתנ"ס ט' באשדוד, שמעו את יללות החתול, ומיהרו לחפש מהיכן הוא בוקע. הם נדהמו לגלות שהיללות מגיעות מאותו הצינור הצר ומיהרו להזעיק למקום את עובד המתנ"ס, ערן, שמיהר להתקשר לתחנת הכיבוי באשדוד.


את הקריאה קיבל קצין כיבוי והצלה, ציון אזולאי, שלא היסס לרגע, ומיד יצא למקום עם הכבאי פדובה. במשך קרוב לשעה ניסו הכבאים, ביחד עם עובד המתנ"ס לנסות לחלץ את הגור. הילדים במקום עודדו את הכבאים וממש התחננו שהם יחלצו את הגור המסכן. בסמוך היו גורים נוספים, אחיו של הגור שנפל לצינור.


לתחתית הצינור לא הייתה גישה, אלה רק מהפתח העליון, והכבאים שילשלו חבל כדי לנסות ללכוד אותו ולשלוף אותו החוצה. ככה במשך קרוב לשעה של ניסיונות, אך בכל פעם הגור נשמט.


כתב "אשדוד נט", נקלע לגמרי במקרה למקום, ובדיוק בזמן כדי לתעד לכם את רגע החילוץ של הגור מהצינור הצר. במקום נרשמה התרגשות רבה, כאשר הצליח הכבאי פדובה ללכוד את הגור בחבל ולמשוך אותו החוצה.


הגור ברח מיד לגורים האחרים שנמצאים בסמוך, ואילו הכבאים ועובד המתנ"ס, מיהרו לכסות את הצינור, כדי ששוב אף גור לא ייפול למקום.

הגיבורים בתמונה משותפת:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה