הגשים חלום וניגן עם גיטריסט העל אבי סינגולדה


להאזנה לתוכן:

עמית הנדלר, אחד מבין 20 החניכים בסניף אשדוד של "אור לחינוך", העמותה לקידום מצוינות, זכה להגשים חלום: ביקור בביתו של גיטריסט-העל אבי סינגולדה, שיעור פרטי בגיטרה ונגינה משותפת. ההופעה המשותפת תוקרן באירוע הסיום השנתי של עמותת אור לחינוך בתל-אביב ב- 3.7.2011

עמית הנדלר, בן 12 וחצי, תלמיד כתה ו' בבית הספר גאולים באשדוד, נבחר בתחילת שנת הלימודים להימנות על 20 תלמידי כיתות ו' מרחבי העיר, אשר לוקחים חלק בסניף העירוני של "אור לחינוך"- העמותה לקידום מצוינות. במסגרת הפעילות נפגשים התלמידים הנבחרים עם חונכים אישיים (תלמידי תיכון מרחבי העיר שעברו הכשרה מיוחדת על ידי העמותה), על מנת לפתח את תחומי המצוינות שלהם, זאת בנוסף למפגשים שבועיים של כלל חברי הסניף. התלמידים הנבחרים "משלמים" על הפעילות על ידי התנדבות למען הקהילה.


ב-3 ביולי תקיים עמותת אור לחינוך את אירוע הסיום השנתי, במסגרתו יציגו מספר חניכים את תחומי המצוינות שלהם בפני קהל של מאות אנשים, בשיתוף אמנים מהשורה הראשונה. הנדלר, אשר שיתף את שי חכם, חונכו האישי, ברצונו ללמוד לנגן על גיטרה, זכה להפתעה בלתי רגילה: שיעור פרטי בגיטרה ונגינה משותפת עם גיטרסט-העל (והמלווה הצמוד של שלמה ארצי), אבי סינגולדה.


סינגולדה, אשר נרתם למשימה בשמחה גדולה, הזמין את עמית לביתו והתרשם משמיעתו המוזיקלית של עמית והמוטיבציה הגבוהה: "כבר לאחר עשר דקות של שיעור ראשון הילד כבר ניגן סולו, אין לי ספק שיש לו פוטנציאל אדיר. עמותת אור לחינוך עושה עבודה נפלאה ומרגשת - היה ברור לי שאקח חלק בפעילות החשובה הזאת".


לעמית הצטרף גם אביו, אלחנדרו הנדלר, נגן גיטרה חובב אשר זכה גם הוא לדואט עם סינגולדה. "אני לא יודע מה מרגש אותי יותר", סיפר אלחנדרו, "העובדה שזכיתי לנגן יחד עם אבי סינגולדה או העובדה שראיתי את עמית מאושר יותר מתמיד. בעצם אין התלבטות גדולה: הילד שלי לפני הכל. הוא העיקר, ואור לחינוך נתנה לו הזדמנות של פעם בחיים".


ליאור לפיד, מנכ"ל עמותת אור לחינוך, ליווה את עמית ואלחנדרו בביקורם. "עמית הגיע היום לשיא של התהליך שהוא עובר איתנו בשנה האחרונה. אין לי ספק שחווית ההצלחה ותחושת המסוגלות תלווה אותו גם בהמשך דרכו, בכל אשר יבחר. זה בדיוק מה שאנחנו עושים בעמותה כבר שבע שנים: הופכים את המצוינות מערך לדרך חיים".


ההופעה המשותפת של הנדלר וסינגולדה תוצג לעיני הציבור באירוע הסיום השנתי של עמותת אור לחינוך ב- 3.7.2011 בבית דני (מרכז דוהל) בתל-אביב, יחד עם חניכים נוספים ואמנים נוספים אשר התגייסו למען המטרה החשובה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה