צו מניעה זמני נגד פיטוריו של מנהל מקיף ב'


להאזנה לתוכן:

בית הדין לעבודה בב"ש הוציא צו מניעה זמני נגד פיטוריו של שלום סואן ונגד הכוונה לפרסם מכרז לאיוש תפקיד מנהל מקיף ב'. הבקשה הוגשה על ידי עורכת הדין של מנהל מקיף ב' המפוטר

לבית הדין לעבודה הוגשה בשבוע שעבר בקשה דחופה למתן צו מניעה נגד פיטוריו של מנהל מקיף ב', שלום סואן ונגד הוצאת מכרז לאיתור מנהל למקיף. הבקשה הוגשה ע"י עוה"ד עידית מילט בר-עוז, שמייצגת את סואן בהליך.

בבקשה שהוגשה לבית הדין, מציינת עורכת הדין שהפיטורין נעשו שלא כדין: "מכתב הפיטורין נשלח למבקש ללא עריכת שימוע המתחייב ע"פ כל דין, תוך כדי שהותו של המבקש בחופשת מחלה אשר היתה ידועה היטב למשיבה".


בהמשך מציינת עורכת הדין: "המניעים האמיתיים אשר הובילו להחלטה לפטר את המשיב הנם מניעים פסולים, שמקומם אינו במדינת ישראל בשנת 2011, אשר נולדו אך ורק בשל לחץ פסול של מר רן ארז, יו"ר ארגון המורים, העובד כמורה לחינוך גופני בבית הספר". בהקשר זה יש לציין, שמר ארז דחה את הטענות למעורבותו בעניין, תוך שהוא מציין שאין לו יד ורגל בפיטוריו של סואן.


"בפיטוריו של המבקש נפלו פגמים חמורים היורדים לשורש ההחלטה לפטרו, פיטוריו נעשו ללא סיבה מוצדקת תוך שקילת שיקולים זרים ובניגוד לדין, ופיטוריו נעשו בניגוד לכללי מנהל תקינים המקובלים בשירות הציבורי במדינת ישראל", נכתב בבקשה.


בית הדין מוציא צו מניעה זמני נגד פיטוריו של שלום סואן ונגד הכוונה לצאת במכרז לאיוש תפקיד מנהל מקיף ב'.

 

תמונה: פבל 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה