כלה נפצעה מהכוס ששבר החתן, דמות מוכרת בעיריית אשדוד


להאזנה לתוכן:

גרי טננבאום ואישתו פירה, שהגיעו הבוקר (א') לקיים חופה במשרדי הרבנות הראשית באשדוד, לא שיערו שמיד לאחר החופה תיאלץ הכלה לבלות בבית החולים. החתן, בכיר בעיריית אשדוד, שבר את הכוס, אך חלקי זכוכית עפו ונתקעו ברגלי הכלה. היא פונתה במצב קל

הזוג גרי ופירה טננבאום, בשנות ה- 50 לחייו, הגיעו הבוקר כדי לחדש את ברית הנישואין במשרדי הרבנות הראשית באשדוד.  הם נשואים כבר 20 שנה בנישואים אזרחים, אך החליטו לאחרונה לעשות את החופה כדת וכדין. הכל היה מוכן לזוג המתרגש: החופה, העדים וגם הכוס לשבירה, אותה הביאו מביתם. הרב החל מקדש את הזוג, הגיעו הברכות ולאחריהם אמר החתן: "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני..." ומיד לאחר מכן, בעוצמה רבה הוא ניפץ את הכוס. את מה שהתרחש לאחר מכן, בטוח שהחתן לא יישכח במהרה.


למרבה הצער, זכוכיות של הכוס ניתצו לעבר רגליה של הכלה, וגרמו לחתך ברגלה. "דם החל לנזול והאירוע המרגש הפך בין רגע לאירוע פחות שמח", מספרים עדי ראיה. לאחר מספר ניסיונות לעצור את הדם, הוזעק למקום אמבולנס מד"א. חובש, כונן איחוד הצלה דרום, שעובד במועצה הדתית, לא היה בגלל חופשת מחלה, ולמקום הוזנק אמבולנס וכונן מד"א, שניר אלמליח. אחרי שקיבלה הכלה טיפול ראשוני, היא פונתה לבית החולים, שם נתפר החתך ברגלה והיא שוחררה לביתה.

 

גרי טננבאום, דמות מוכרת ובכירה בעיריית אשדוד, היה עד לאחרונה מנהל הפיקוח על הבניה בעירייה. הוא סיפר לכתב אשדוד נט שהם הגיעו כדי לחדש את ברית הנישואין לאחר יותר מ- 30 שנות נישואין. לדבריו, אישתו כבר חשה טוב יותר והיא נמצאת בביתה באשדוד, ואילו הוא חזר לעבודתו בעירייה.

 

גורמים ברבנות ציינו שזו הפעם הראשונה שאירוע כזה מתרחש אצלם. "יש לנו אולם קטן לאירועי חופה שכאלה. הכל היה טוב ויפה, עד לאחר שבירת הכוס. בעוד כולנו מברכים את החתן והכלה, פתאום ראינו דם על הרצפה, אז התברר שהכלה נחתכה ברגלה. אנחנו מאחלים לזוג הרבה בריאות ואושר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה