לא מעסיקים עובדי נמל? אין כניסה לאוניות


להאזנה לתוכן:

ועד עובדי נמל אשדוד מנע לאחרונה כניסתן של שתי אוניות של חברת "ערדג" לתוך הנמל. הסיבה: בחברה הפרטית סירבו להעסיק עובדי נמל בבניית כלובי דגים. רק לאחר התערבות בית המשפט, הוכנסו האוניות לנמל

שוב הפעלת שרירים של ועד עובדי נמל אשדוד: כתב ידיעות אחרונות, מתן צורי, חשף היום ששתי אוניות של חברת "ערדג", עמוסות בציוד לבניית כלובי דגים מול חופי אשדוד, לא הורשו להיכנס לנמל.

חברת "ערדג" אחראית על בניית בריכות הדגים מול חופי אשדוד, ועל פי החוזה שלה עם הנמל, והעבודות אמורות היו להתחיל לפני מספר חודשים. אלה שבעקבות מחלוקת עם ועד העובדים של נמל, נמנעה כניסת האוניות לשטח הנמל.

בוועד העובדים סירבו לאפשר הכנסת עובדי קבלן חיצוניים לנמל, ודרשו שחברת "ערדג" תעסיק עובדי נמל. חברת "ערדג" התנגדה לכך בטענה כי היא איננה מחויבת על כך על פי חוזה ובנוסף טענה כי איננה יכולה לעמוד בדרישות התשלום למשכורות, כפי שוועד העובדים היה רוצה.

שתי האוניות עמוסות הציוד המתינו מחוץ לנמל עד יעבור זעם ועד עובדי נמל אשדוד. בחברה טענו שההמתנה הארוכה גרמה להם לנזקים כבדים.

כאשר המחלוקת נודעה לחברת נמל אשדוד, היא פנתה באמצעות עו"ד יעקב מלישקביץ, לבית-הדין לעבודה בבאר-שבע בדרישה שיורה לוועד העובדים לאפשר את כניסת שתי האוניות. שופט בית-הדין לעבודה בב"ש, משה טוינה, נתן שילשום בלילה צו שמורה לוועד לאפשר את כניסת האוניות ולאפשר לעובדי חברת "ערדג" להתחיל בעבודות הקמת החווה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה