פוקחים עיניים בגני השעשועים


להאזנה לתוכן:

ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים לקח על עצמו משימה לאומית חשובה ביותר: לשמור על חיי ילדי ישראל. הם עושים זאת בשורה של פעולות, במהלך כל השנה, בחינוך ובהסברה, בפרסום ובשכנוע, תוך שהם משתמשים במיטב אנשי המקצוע על מנת להבטיח כי חיי ילדינו לא יהיה הפקר. הארגון קבע כי בטיחות הילדים צריכה להישמר בכל גיל ובכל מקום - מהגיל הרך ועד הנער המתבגר, ובכל מקום – בבית, בבית הספר, בדרכים ובשעות הפנאי. השבוע, יחד עם יחידת הבריאות ותחום נוער, ערכו הם מבצע משותף בגני שעשועים.

ילדים רבים נפגעים כל שנה בעת משחק בגני השעשועים ובמתקניהם. ע"פ הנתונים שבידי ארגון 'בטרם', למעלה מ-40% מן הפגיעות מיוחסות לחוסר השגחה נאותה של מבוגר בעת המשחק. עיתון המגזין ואתר אשדוד נט, כבר ערכו בעבר תחקיר על מצבם של חלק ממתקני השעשועים בעיר.

 

השבוע חל שבוע  בטיחות הילד שהתמקד בנושא האחריות ההורית והשמירה של ההורים על הילדים בגן השעשועים. בשיתוף ארגון בטרם, יחידת הבריאות ותחום הנוער בחברה העירונית לתרבות ופנאי, פשטו בני הנוער המתנדבים על מנת להשתתף בקמפיין הסברה בקרב הורים וילדים המגיעים לגני השעשועים.

 

בני הנוער ממתנ"ס ה', ממתנ"ס י"א, ממתנ"ס ט' ממתנ"ס י"ב וחניכי תנועת השומר הצעיר, יצאו לגני השעשועים בעיר וחלקו גלויות חידון בצרוף תיק עם המסר "עיניים פקוחות לרווחה", תוך שהם מסבירים כי "הורים לא מורדים את העיניים מהילדים בגני השעשועים".

 

כמו כן הנערים הסבירו להורים שגן השעשועים הוא מקום נפלא למשחקים, אך טמונות בו גם סכנות ולכן על ההורה להשגיח על ילדיו. "בעת המשחק, במידה ואתם מגלים שמתקו שבור, אתם מתבקשים להודיע למוקד העירוני כדי לתקנו בעוד מועד" אמרו הנערים להורים.

 

הפעילות הברוכה נפתחה במעמד הממונה על הבריאות, חבר המועצה ד"ר יבגני טיומקין, וראש מינהל לשירותים קהילתיים גב' רונית צור. הללו הסבירו שהמיזם ושיתוף הפעולה עם ארגון 'בטרם' נוצר בעקבות סיכום מפגש עם ראש העיר ד"ריחיאל לסרי, אשר מעודד כל נושא העוסק בבריאות התושבים, ובעיקר בכאלה המעודדים את התושבים לקחת אחריות על חייהם ועל בריאותם.

 

גב' שמעוני מודה לאגף הנטיעות, לתחום הנוער, למד"צים במתנ"סים ולמדרכי השומר הצעיר על עבודתם הברוכה שנעשתה בהתלהבות ובמסירות רבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה