בן 18 מאשדוד נפצע קשה בתאונה בצפון


להאזנה לתוכן:

תושב רובע ג' באשדוד, שהיה בדרך למשפחתו בכרמיאל, נקלע לתאונת דרכים קשה בכביש 65. הוא פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. בני המשפחה לא ידעו על התאונה שהתרחשה, ורק לאחר חיפושים שנערכו אחריו, איתרו אותו מתנדבי איחוד הצלה דרום בבית החולים רמב"ם

מאיר אליהו, בן 18, עשה את דרכו ביום שישי בשעות הצהריים לבית משפחתו בכרמיאל. הוא נסע ברכבו לבדו, כאשר הוריו כבר היו בבית המשפחה בכרמיאל. סמוך לכניסת השבת, כאשר בושש הצעיר להגיע לכרמיאל, יצר דודו קשר עם מתנדבי איחוד הצלה דרום באשדוד, כדי שיבררו אם אירע תאונה בה היה מעורב תושב העיר.


ואכן, בירור במוקדי איחוד הצלה בצפון, העלה שאכן תושב אשדוד העונה לתיאור של הצעיר, היה מעורב בתאונה קשה בכביש 65. הוא פונה במסוק במצב קשה לבית החולים רמב"ם. כונני איחוד הצלה שהעניקו לו טיפול רפואי ראשוני, סיפרו שבטרם איבד הצעיר את הכרתו, הוא כתב להם על דף שהרכב השני נכנס בו.


במקביל לחיפוש שערכו מתנדבי איחוד הצלה, הודיעו בני משפחתו מכרמיאל על היעדרותו למשטרה. הוריו של הצעיר, שומרי מסורת, לא הספיקו לקבל את הידיעה על פציעתו הקשה של בנם בטרם נכנסה השבת. עובדת סוציאלית של בית החולים רמב"ם נשלחה לבית המשפחה בכרמיאל, והזעיקה את אימו של הצעיר לבית החולים, כדי שתוכל להיות לצד בנה ולחתום על אישורים לבצע מספר ניתוחים.


עדיין לא ברור מה גרם לתאונה הקשה.

 

צילום ארכיון: HNN

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה