שיפור במצבה של עומרי שוורץ שמשפחתה נהרגה בתאונת הדרכים


להאזנה לתוכן:


בבית החולים סורוקה חל שיפור נוסף במצבה של התינוקת עופרי שוורץ, שנפצעה באורח אנוש בתאונת הדרכים בכביש הערבה ביום חמישי שעבר. עופרי שוורץ כבר פוקחת מדי פעם את עיניה, אולם היא עדיין מורדמת ומונשמת. בתאונה הקטלנית , נהרגו הסב שלמה שוורץ, 65, ההורים ארז ושרית שוורץ, שניהם בשנות השלושים לחייהם ועימם נהרג בנם עמית בן ה-4. ומונשמת.

רפרודוקציה: יאיר שגיא
בני משפחת שוורץ שנהרגו בתאונה סמוך לגרופית שבערבה הובאו  למנוחות בבית העלמין באשדוד.
בבית החולים סורוקה חל שיפור נוסף במצבה של התינוקת עופרי שוורץ, שנפצעה באורח אנוש בתאונת הדרכים בכביש הערבה ביום חמישי שעבר. עופרי שוורץ כבר פוקחת מדי פעם את עיניה, אולם היא עדיין מורדמת ומונשמת.

רחל שוורץ מאשדוד לוותה למנוחות את ארבעת היקרים לה - בנה ארז, כלתה שרית, בנם עומרי והבעל לשעבר שלמה. "כל עולמי חרב עליי. איך נפרדים לתמיד מבעל, בן, נכד וכלה? "הלב שלי מתפוצץ. מהרגע שהתקשרו והודיעו לנו כל עולמי חרב עליי", אמרה רחל שוורץ, אמו של ארז
בתו של ארז מנישואיו הקודמים, אוריאן, בת 15, ספדה לו: "כמה דאגת לנו ואהבת אותנו. קשה לי לדבר עליך ועל המשפחה שלי בלשון עבר. על סבא שלמה, שתמיד נתן לכולם את מה שאין לו ורצה לעזור לכולם. שרית ועמית, אני לא מאמינה שהלכתם, אני לא מעכלת את זה. זו המשפחה שלי, זה אבא שלי, תשמרו עלינו, על כולנו, ואחותי עופרי שתצא מבית החולים שאלוקים ישלח לה רפואה שלמה" .

אחותה של שרית, שרונה, ספדה לה גם היא וסיפרה על הפגישה האחרונה, רק השבוע ביום העצמאות. בני המשפחה מאילת הגיעו בהפתעה לאשדוד. "שרית אמרה לי - אני כל כך גאה להיות ישראלית, ותמיד אמרה כמה היא גאה בארז ובעמית שהיה ילד כל כך מוכשר. כל פרידה מהסבתא הייתה לו קשה."

 תאונה הקטלנית שקרתה אמש, נהרגו הסב שלמה שוורץ, 65, ההורים ארז ושרית שוורץ, שניהם בשנות השלושים לחייהם ועימם נהרג בנם עמית בן ה-4. בתאונה נפצעה באורח אנוש ביתם בת השנתיים, עופרי, והיא מאושפזת בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא מורדמת ומונשמת.
המשפחה הייתה בדרכה לאשדוד, להשתתף בחגיגת בריתה לבת אחותו של ארז, שנהרג. בעקבות התאונה בוטל האירוע. ארז הותיר אחריו שתי בנות נוספות מנישואיו הקודמים.

בתו הגדולה אוריין בת ה-15 שמעה על התאונה כשהייתה בבית סבתה (אימו של ארז) באשדוד. בתו קורל בת ה-14 שמעה על התאונה בעת ששהתה באילת עם אמה וגרושתו של ארז, אושרת, שספדה לבעלה לשעבר. "אנחנו החברים הכי טובים בעולם, ממש עכשיו קניתי ממנו את הבית, הוא היה אדם מקסים והאבא הכי טוב בעולם. אהב לעבוד ולעזור לכולם".
לפני חודש בלבד בני הזוג ארז ושרית רכשו את מכונית הפורד פוקוס בה הם נספו.
"איך זה יתכן שמשפחה אחת שלמה נמחקה בשנייה אחת?" אמרו החברים המומים מגודל האסון.
התאונה אירעה בק"מ ה-58 בכביש הערבה. מסיבה שאינה ברורה סטתה המכונית מנתיבה ופגעה בפגוש האחורי של אוטובוס שנסע בנתיב הנגדי. ככל הנראה נהגת המכונית איבדה שליטה, ירדה לשולי הדרך הימני ואז סטתה בחדות שמאלה וחצתה את כל כביש הערבה לרוחבו. בעת שחצתה את המסלול הנגדי, פגע בדופן הימני שלה אוטובוס טיולים של חברת שאשא שהיה בדרכו לאילת. מעוצמת ההתנגשות נחצתה המכונית לשני חלקים, כשהאחד מהם הועף למרחק כ-25 מטרים מכביש הערבה והשני נותר מוטל לצד הכביש.
נהג האוטובוס, יעקב לוי מחולון שאסף קבוצה של עובדים בדרך לחופשה באילת. מתאר: "פתאום ראיתי לפני את הנהגת מתנגשת באוטובוס שנסע לפני, היא שפשפה אותו בחלק האחורי ובפגוש האחורי שלו. אחר כך זגזגה על הכביש, היא נסעה מאוד מהר. ממש קרוב אלי היא ירדה לשוליים הימניים ולא הבנתי מה קורה, פתאום ראיתי אותה מולי, חותכת את הכביש לכל הרוחב מצד לצד. היה המון עשן, שמעתי רעש נוראי, הבנתי שהיא התנגשה בי ואז ראיתי את הרכב פשוט נחתך לשניים וחלק אחד עף קדימה. אני יודע שאני לא אשם אבל זה נורא לדעת מה קרה פה. כל כך הרבה הרוגים".
מבית החולים סורוקה נמסר כי חל שיפור קל במצבה של עפרי שוורץ, בת השנה, שהוריה, אחיה וסבה נהרגו אמש.
לאחר שהיא נותחה אמש, המשיכו רופאי היחידה לטיפול נמרץ ילדים בפעולות לייצוב מצבה וניכר בו שיפור, אף שהוא עדיין קשה.

קרוביהם ההמומים של בני המשפחה ביקרו בביה"ח את הבת הקטנה, עפרי, שהפכה שריד אחרון למשפחתה - והבטיחו: "יהיו לה ידיים להיאחז בהן ומי שיטפל בה. אנחנו משפחה אוהבת"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה