היערכות שיא של המשטרה ומד"א לקראת אירועי יום העצמאות


להאזנה לתוכן:

במרחב לכיש במשטרה ובמד"א נמצאים בהיערכות שיא לקראת אירועי יום העצמאות שיחלו הערב. במשטרה יפעלו בכוחות המתוגברים בכוחות מג"ב. מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ אלון לבבי: "מאחל לתושבי האזור חג עצמאות שמח, חג שקט ובטוח"

משטרת מרחב לכיש סיימה את היערכותה לקראת אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות ה63 למדינת ישראל. יחידות המרחב יפעלו בכוחות מתוגברים של שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבי המשמר האזרחי, למען הגברת הביטחון השוטף והסדר הציבורי, אבטחת אירועים וטקסים הזרמת תנועה ומניעת פעילות פלילית.


יודגש כי גם השנה בדומה לשנים קודמות לא תותר הכנסת כל נשק למתחמים הציבוריים. כמו כן אסור בהחלט להכניס משקאות אלכוהוליים, למכור ולעשות שימוש בספריי שלג, במתחמים אלה.


ביום העצמאות ייפתח נמל אשדוד את שעריו למבקרים, משטרת מרחב לכיש נערכה מבעוד מועד על מנת להבטיח את הסדר הציבורי, הביטחון האישי והזרמת התנועה באירוע ובדרכי הגישה אליו. בהתאם ללקחים מאירועים קודמים הוסדרו חניונים בסמוך לנמל, הסעות מיוחדות יועמדו לרשותכם מחניונים אלה, הנכם מתבקשים להחנות במקומות המיועדים לכך בלבד ולהישמע להוראות המשטרה.


מפה המפרטת את החניונים השונים ואת דרכי הגישה אליהם מפורסמת באתר האינטרנט של הנמל.

כבכל האירועים הציבוריים, לא תותר הכנסת כלי נשק למתחם האירוע, כמו-כן אסורה בהחלט הכנסת משקאות אלכוהוליים.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ אלון לבבי מאחל לתושבי האזור חג עצמאות שמח, חג שקט ובטוח. 

 

היערכות מד"א


בהערכת מצב שקיים מנכ"ל מד"א הוחלט להעלות את רמת הכוננות המבצעית במד"א. צוותי מגן דוד אדום יפעלו ברחבי הארץ בכוחות מתוגברים של חובשים, פרמדיקים, מגישי עזרה ראשונה, אמבולנסים, נט"נים ואופנועים בטקסי יום הזיכרון - באתרי ההנצחה ובתי העלמין הצבאיים בהם יתקיימו עצרות זיכרון.
בערב יום העצמאות הצוותים המתוגברים יתפרסו באזורי הבמות והבילויים ויעניקו מענה מיידי ומהיר לכל צורך שעלול להתעורר במהלך החגיגות.


למחרת תימשך הכוננות הנרחבת והמוגברת ותתמקד בפארקים, בגנים הלאומיים ובאתרי הטבע והנופש השונים.


השנה, ירחיב מד"א את שרותיו וזאת בסיכום עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים על הפעלה ראשונית של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ בנקודות הזנקה ייעודיות בסמוך לכבישים בהם צפויה תנועה ערה של מטיילים באזורי הצפון והדרום, מנכ"ל הרשות, רון מוסקוביץ' החליט להיענות לבקשת מד"א ולתגבר את הנקודות הייעודיות במטרה להעניק סיוע מהיר ומיידי לנוסעים העלולים להזדקק לכך. נקודות ההזנקה המשותפות יפעלו זו השנה הראשונה ובמד"א מקווים להמשך שיתוף פעולה פורה בין הארגונים. מסוק מד"א-להק יעמוד אף הוא בכוננות גבוהה במטרה להעניק סיוע אווירי לכל תרחיש אפשרי.


מד"א פונה לציבור החוגגים המטיילים ומבקש להודיע למוקד מד"א - בטלפון 101, על כל אירוע ובו ישנם נפגעים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה