ח"כ ניצן הורוביץ נפגש עם צעירים אשדודים


להאזנה לתוכן:

ביום חמישי ה28.4 התכנסו עשרות אשדודים למפגש עם ח"כ ניצן הורוביץ על עשייה מוניציפאלית, איכות חיים וסביבה ותפיסת האזרח במרכז. הורוביץ: "אלו לא גזירות גורל שמחירי הדירות גבוהים"

ח"כ ניצן הורוביץ (מר"צ) הגיע בשבוע שעבר לשוחח עם צעירים באשדוד. הורוביץ הוא איש תקשורת בעברו, שבתפקידו האחרון היה ראש דסק חדשות החוץ בערוץ 10.


השיחה עם צעירי אשדוד התמקדה בממשק המקשר את הרובד הפוליטי הארצי למקומי כאן באשדוד, ונכחו בה פעילי ציבור, אנשי רווחה, חינוך ופיקוד, בוגרים וצעירים כאחד.


ח"כ הורוביץ התמקד במסר אחד ברור- כוחה של קהילה לשנות את סביבתה הוא עניין של כוח רצון והתאגדות משותפת. הורוביץ: "אלו לא גזירות גורל שמחירי הדירות גבוהים, שאין תחבורה ציבורית ראויה, מסובסדת בכל ימות השבוע ושיש זיהום אוויר באשדוד."


יניב קקון, אשר יזם את השיחה דיבר על צו השעה האשדודי: "עלינו לעשות הכל בכדי לשמור על הנכס האשדודי המהווה את נקודת החוזק המרכזית של העיר; רב תרבותיות בה", יניב המשיך וטען כי "בכדי להשאיר את הדור הצעיר כאן בעיר עלינו לשמור על תרבות מגוונת ושוויון הזדמנויות בחינוך , עלינו לפעול להתאמת המסגרות החינוכיות לכל מגוון האוכלוסייה, להתעקש על דיור ותעסוקה מתאימים לכלל המגזרים ולחזק את תפיסת העולם בה האזרח במרכז, כל אזרח. ביחד, אנחנו נמשיך ונשמור את אשדוד לכולם, מתוך הייחודיות של כל פרט ופרט אל פירות הקהילה המאוחדת."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה