טרגדיה: בת 16 נפטרה בפתאומיות חודשיים לפני חתונת אחותה


להאזנה לתוכן:

בת 16 שנכנסה בשבוע שעבר לניתוח קוסמטי פשוט בארה"ב, נפטרה בפתאומיות ללא כל סיבה הנראית לעין. המשפחה שמתגוררת בארה"ב, הביאה את ביתם האהובה לקבורה באשדוד, בחלקת קבר הצמודה לסבתה

ביום שישי האחרון, שעות אחדות לפני כניסת השבת, הובאה למנוחות בבית העלמין באשדוד, תושבת ארה"ב בת 16 בלבד. הטרגדיה התרחשה חודשיים לפני חתונת הבת הגדולה במשפחה.


בשבוע שעבר נכנסה בת ה-16 לניתוח קוסמטי פשוט, אך מסיבה שאיננה ברורה, היא הפסיקה לנשום בפתאומיות. צוותי הרפואה החלו לבצע עליה פעולות החייאה, זאת בעוד אימא ממתינה מחוץ לחדר הניתוח. צוות חירום שמוזעק למרפאה מנסה אף הוא להציל את חיי הצעירה, אך לבסוף הוא נאלץ לקבוע את מותה.


מדובר בבת למשפחה יהודית המתגוררת בארה"ב, אך בעלת משפחה רחבה באשדוד. במשפחה, שהחלו לאחרונה להתחזק בדת, מסרבים לנתח את גופת ביתם ורוצים להביאה לקבורה בישראל. באמצעות בני משפחתם באשדוד, הם יוצרים קשר עם יו"ר המועצה הדתית, הרב עובדיה דהן, שממהר להגיע למשרדי המועצה הדתית בשעת לילה מאוחרת של יום רביעי. "המשפחה הייתה זקוקה לאישור עבור הרשויות בארה"ב שמאשר שהקבורה תהיה בישראל. מיהרנו לפעול בלילה כדי למנוע עד כמה שניתן את הלנת המת", אומר לנו הרב דהן.


ביום שישי בשעות הצהרים נוחת ארונה של בת ה- 16 בנמל התעופה בישראל. זמן קצר אחר כך היא מובאת למנוחת עולמים בבית העלמין, בחלקת קבר הצמודה לחלקת סבתה.


ביום שני השבוע הגיע לנחם את המשפחה הרב הראשי לאשדוד, הרב חיים פינטו, ביחד עם יו"ר המועצה הדתית, עובדיה דהן. "האב השבור התקשה לדבר והיה שבור לחלוטין. מדובר ברופא בכיר שלא מבין מה קרה שם. הרב ניסה לעודד ולנחם את המשפחה על האסון שפקד אותם", סיפר עם צאתו מבית המשפחה הרב דהן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה