השבת משחק חשוב ביותר לאשדוד ברמת גן. מרציאנו עשוי לפתוח


להאזנה לתוכן:

הזן תוכן

אווירה של להיות או לחדול מלווה את הפועל רמת גן רגע לפני המשחק מול מ.ס אשדוד ביום שבת בשעה 19:00, באיצטדיון ווינטר ברמת גן. למעלה מ-1,000 כרטיסים כבר חולקו בבתי הספר בעיר במטרה לעודד את רמת גן לנצח את אשדוד.
המשחק נגד אשדוד הוא החשוב ביותר העונה לרמת גן כדי להשאיר להם ביכוי להשאר בליגה.

לטענת מאמן רמת גן, הפועל רמת גן משתפרת והיא יותר טובה משהיא הייתה לפני חודש וחצי.
מ.ס אשדוד לא ניצחה  במסגרת הליגה מהמחזור ה-18, בבית מול מכבי נתניה. והקבוצה התדרדרה למקום כמעט בטוח בפלייאוף התחתון.
 
במשחק שלפני פגרת הנבחרת, שחקה אשדוד נפלא במחצית הראשונה מול האלופה ומחזיקת גביע המדינה, הפועל תל אביב, והאשדודים היו קרובים לסנסציה, כשיתרון בן שלושה שערים לא הספיק על מנת לנצח.
איציק עובדיה אמר לחניכיו השבוע במהלך אסיפה קבוצתית: "" אלמלא טעויות פטאליות שלנו, היינו י מנצחים. וחבל שזה לא קרה, אבל תדעו שאנו גאים ביכולת שהפגנתם ".
באשדוד מבינים  כי המשחק מול הפועל ר"ג, הוא קריטי להמשך העונה בעקבות הקיזוז הצפוי, ומודעים לכך שכוח ההרתעה של מ.ס אשדוד אבד לאחרונה.
עוזר המאמן, עובדיה אמר לשחקנים: "המשחק הזה הוא מוקש לא פשוט, אני מצפה שתדברו במגרש ותביאו אליו את היכולות שלכם מהאימונים".
מי שעשוי לפתוח בהרכב הפותח, לראשונה מתחילת העונה הוא – השוער אופיר מרציאנו שמגלה יכולת טובה באימונים, לעומת יוסי שקל שנמצא בתקופה לא טובה. שקל ספג שערים לאחרונה, שאינם מחויבים במציאות וכנראה גרמו לאשדוד להתדרדר למצבה.
 
באשדוד חזרו לאימונים ממשחקי הנבחרות השונות: ניר ביטון, דמיטאר מקרייב ואפא אמברוז, ונראה כי הם בכושר מצוין ויפתחו בהרכב. ניסו קפילוטו, שהחלים מהפציעה בשריר הירך האחורי נמצא גם הוא חזק בתמונת ההרכב.
סטפן קינג, שהחלים מהדלקת בבטנו ועשוי להשתלב.
 
הרכב משוער למשחק: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפא אמברוז, ישראל ראש (ניסו קפילוטו), אורי מגבו, ניר ביטון, משה אוחיון, רחמים צ'קול, עמנואל סארקי,
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה