להאזנה לתוכן:

מגבול מצריים לאשדוד , לראשונה מזה 5 שנים הגיע בשבוע האחרון גרעין נח"ל לשנת "פרק משימה" בעיר אשדוד

השבוע  התקיימה קבלת פנים באולם מועצת העיר לחיל הנח"ל (נוער חלוצי לוחם) של תנועת המחנות העולים המגיע לפרק משימה באשדוד.בקבלת הפנים  נכחו :ד"ר יחיאל לסרי - ראש העיר, בוריס גיטרמן מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, יגאל גמליאל מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי ,דני קליין, חנה ארז מפקחת של מינהל חברה ונוער, מזל שאלתיאל וצוות תחום ילדים ונוער, איתן אורי ממשרד הביטחון, מנהלי מתנס"ים ורכזי נוער, מנהלי בתי הספר, רכזים חברתיים ותנועת המחנות העולים.

גרעין הנח"ל "סימנטוב" מתנועת המחנות העולים, המונה 12 חיילים וחיילות, הגיע לאחר חודשים ארוכים של תכנון והכנה לקיים שנת משימה לאומית בעיר אשדוד במסגרת שירותם במסלול הנח"ל, מסלול התנדבותי המשלב שירות קרבי יחד עם משימות חינוכיות לאומיות.

חברי הגרעין רואים בחינוך אתגר לאומי ממדרגה ראשונה ובוחרים לצד השירות הביטחוני להקדיש מעצמם לטובת חינוך הדור הצעיר. השבוע של חייל פרק משימה עמוס ביותר - משעות הבוקר המוקדמות בבתי הספר בשילוב עם החינוך החברתי, ועד השעות הקטנות של הלילה בפעילות בלתי פורמאלית במסגרת מתנ"סים, מרכז "הפוך על הפוך" וכן במרכז הכוונה לצה"ל החדש, שבימים אלו מתחיל את פעילותו במרכז הנוער העירוני.

פרק המשימה הוא תוצר של שיתוף פעולה הדוק בין הצבא, תנועת הנוער המחנות העולים ותחום הנוער של החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד.

בקבלת פנים חגיגית שנערכה לכבודם בלשכת ראש העיר, סיפרו החיילים כי זכו לחיבוק חם ואוהב מעובדי תחום הנוער, וכי הם מרגישים שנעשו מאמצים גדולים ליצור עבורם את סביבת עבודה התומכת והטובה ביותר על מנת שיוכלו לבצע את משימתם נאמנה - לחנך את הנוער של אשדוד להיות נוער ערכי, תורם ואכפתי לסביבתו.

צילום: לימור אדרי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה