היום הגדול של גילה קליין: היום הבחירות להסתדרות המורים


להאזנה לתוכן:

127 אלף מורים, החברים בהסתדרות המורים, יבחרו היום את נציגיהם בהסתדרות המורים. על תפקיד מזכ"ל הסתדרות המורים, מתמודדים שניים: יוסי ווסרמן - המזכ"ל שמכהן כבר כ- 9 שנים, ומולו מתמודדת גילה קליין מאשדוד, יו"ר הסתדרות המורים באשדוד

אחרי מערכת בחירות לוחמנית במיוחד, מגיע רגע האמת, ו- 127 אלף מורי הסתדרות המורים, יוצאים היום לבחור את המועמדים שייצגו אותם בהסתדרות המורים.

גילה קליין, יו"ר סניף הסתדרות המורים באשדוד, מתמודדת על תפקיד מזכ"ל הסתדרות המורים, מול המזכ"ל המכהן, יוסי ווסרמן. תחת הסיסמא: "נציגות חדשה לעובדי הוראה זה הזמן לשינוי!", מקווה קליין לזכות בבחירות.

קליין, שהייתה עד להכרזתה על התמודדות חברה בסיעתו של ווסרמן, הכריזה על הקמת סיעה חדשה (נחל), שתתמודד מול סיעתו של ווסרמן. 

במהלך החודשים שקדמו לבחירות, טענה קליין על ניסיונות של ווסרמן ואנשיו להצר את צעדיה. לטענתה, נעשה ניסיון לדחות את הבחירות, לשנות את התקנון ולהרחיקה ממוסדות הסתדרות המורים. לדברי קליין, התמיכה שקיבלה מהמורים בשטח, דרבנו אותה להמשיך בהתמודדותה.

בין תפקידיה של קליין, אפשר למנות:

 

מנהלת מרכז ארצי להשתלמויות עובדי הוראה ב "מכללה למנהל".

יו"ר הסתדרות המורים באשדוד והסביבה.

יועצת לעובדי הוראה  בשנת שבתון.

מגשרת ונציגת עובדים בבית הדין לעבודה בב"ש.

פעילות בוועד מנהל בקרן "אייסף" – הקרן הבינלאומית לחינוך.

מורה ומחנכת בביה"ס התיכון "מקיף א'" באשדוד.

היא בעלת תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת "בן גוריון" בבאר שבע, ובעלת תואר ראשון במדעי החברה ואזרחות  מהמכללה האקדמית "בית ברל".
 
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה