המצב בעזה מתחמם, השר אהרנוביץ מתריע על סיבוב לחימה נוסף. בעזה מבטיחים לנקום


להאזנה לתוכן:

המצב הביטחוני בדרום רחוק מלהירגע. חיילי צה"ל הרגו היום, יום שלישי, מחבל חמוש, שהתקרב אל הגדר סמוך למעבר ארז, ככל הנראה בכדי להניח מטען. חיילי שריון הבחינו במחבל, ירו בו והרגו אותו.

בתגובה, ירו מן הרצועה הפלסטינים שתי פצצות מרגמה אל עבר יישוב במועצה האזורית שער הנגב. הן התפוצצו בשטחים פתוחים מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.
השר לבטחון פנים, אהרונוביץ, אמר כי "אנחנו במסלול שבסופו צפויה התנגשות. האיומים היום הם עד פאתי תל אביב, הכוללים את אשדוד, אשקלון ויבנה. הפלסטינים צריכים לקבל מכה קשה מנשוא ולא בכנף המטוס. לא נשתוק - לא על טיל ולא על מרגמה". אהרונוביץ' ממליץ להיערך לסיבוב נוסף מבעוד מועד, שכן "על פי תפיסת עולמו התגובה לא תאחר להגיע מעזה".
 עוד הוסיף השר כי :"אנחנו במסלול שבסופו צפויה התנגשות,  האיומים היום הם עד פאתי תל אביב, וכוללים את אשדוד, אשקלון  ויבנה. ישראל לא יכולה להסכים עם המצב הנוכחי, והפלסטינים צריכים לקבל מכה קשה מנשוא, ולא בכנף המטוס".
 
הפלגים השונים ברצועת עזה – אנחנו ננקום
ביום ראשון האחרון קיימו נציגים של הפלגים השונים ברצועת עזה מסיבת עיתונאים משותפת ובה הבהירו כי בכוונתם לנקום את חיסולם של שלושת המחבלים, שחוסלו במוצ"ש האחרון. "האויב לא יודע דבר פרט לשפת האלימות וההרס, ומתנהל בטיפשות. האויב מבצע פשעים, אך אנו מודיעים כי נתגבר על פשעים אלה ולא נעמוד בשילוב ידיים", אמרו החמושים, שהופיעו בפנים רעולות.
הדוברים הוסיפו כי: "הפשע לא יעבור ללא עונש. לא נסכים לכך שהאויב יכפה משוואה חדשה. אנחנו בוחנים את דרכי התגובה על הפשע הזה. יש לנו מספר אופציות, לאו דווקא מה שהאויב מצפה לו. נגיב בזמן הנוח לנו".
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה