בן 16.5 נהרג בתאונה (תמונות ווידאו מזירת האירוע)


להאזנה לתוכן:

תאונה קטלנית במוצאי השבת באשדוד: מאור בן שמעון (16.5) נהרג בתאונה בין קטנוע לאוטובוס. צוותים גדולים של מד"א וכונני איחוד הצלה דרום הוזעקו לזירת התאונה ברחוב הנביאים ברובע י'. הדיווח שהתקבל היה על פצוע קשה בתאונה בין אופנוע לאוטובוס.

 

כוננים של איחוד הצלה דרום, ביחד עם פארמדיקים של מד"א, החלו מיד לבצע בצעיר פעולות מצילות חיים, אך נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותו.

נהג האוטובוס נלקח לחקירה ורישיונו צפוי להישלל ל-90 יום. בוחני תנועה של המשטרה נמצאים במקום וחוקרים את הנסיבות שהובילו לתאונה הטראגית.

לזירת התאונה הגיע מעסיקו של הנער, שלמראה הנער עטוף בשקית של זק"א, התמוטט במקום. הוא קיבל טיפול מצוותי מד"א וכונני איחוד הצלה דרום, שהיו במקום.

שי אלאזמי, פארמדיק מד"א: "הקריאה הייתה על תאונה בין אוטובוס לבין אופנוע. אמבולנס רגיל יצא למקום. הצוות שהגיע לזירה מיד זיהה שמדובר באירוע קשה ודיווח של תחילת החייאה. צוותים של נט"ן ואט"ן הגיעו תוך זמן קצר לזירת התאונה, שנמצאת לא רחוק מתחנת מד"א. התחלנו מיד לבצע החייאה בנער, שסבל מפציעות קשות מאוד, אך לצערנו, רופא נאלץ לקבוע את מותו. הייתי בהרבה אירועים, אך המראה של נער שנפגע בתאונה בצורה קשה, הותיר את כל הצוותים שפעלו במקום המומים וכואבים. אנחנו שולחים תנחומים למשפחת הנער, שבחג הפורים צריכה להתמודד עם טרגדיה קשה".

דובר איחוד הצלה דרום, אברהם פורגס: "כוננים של איחוד הצלה דרום יצאו לתאונה הקשה ממסיבת פורים שנערכה לא רחוק משם. יו"ר איחוד הצלה, זאביק קאשש, שהיה עימנו, הגיע אף הוא לזירה הקשה. לצערנו, למרות ניסיונות הצוותים הרפואים להציל את חייו של הנער, מותו נקבע במקום. אחרי האירוע בוטלה מסיבת פורים המתכוננת וצוותים שלנו המשיכו לסייע בשמירת כבוד המת".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה