מת מפצעיו הולך הרגל שנפצע קשה בשבוע שעבר


להאזנה לתוכן:

הרוג שלישי בתוך שבועיים: בוריס רוזנקנץ (80), הולך הרגל שנפצע קשה בשבוע שעבר מפגיעת מכונית בשדרות עוזיהו באשדוד, נפטר הלילה בבית החולים. באשדוד משקיעים משאבים רבים למלחמה בתאונות הדרכים, הן מצד העירייה והן מצד לשכת התנועה, אך הנהגים והולכי הרגל ממשיכים לצפצף על החוק (בתמונה: הטיפול בפצוע בתאונה שהפכה לקטלנית)

התאונה הקשה התרחשה ביום רביעי האחרון ברובע ג' באשדוד. הולך הרגל ניסה לחצות את הכביש, כפי שזה נראה בתמונות, במעבר חציה. רכב שנסע בכביש פגע בו ופצע אותו באורח קשה עם פציעה קשה בראשו.

כוננים של איחוד הצלה דרום וצוותי נט"ן של מד"א, העניקו לאיש טיפול ראשוני בשטח והוא פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר. הוא סבל מפגיעת ראש קשה. הלילה הוא נפטר בבית החולים כתוצאה מפציעתו.

מדובר הרוג השלישי בשבועיים האחרונים בתאונות באשדוד. במוצאי שבת התרחשה תאונה קטלנית בה נהרג מאור בן שמעון, בן ה- 16.5 בלבד, שעה שרכב על קטנוע במסגרת עבודתו כשליח פיצה. הוא נפגע מאוטובוס שפצע אותו פצעים שלא הותירו לו כל סיכוי.

לפני כשבועיים אירעה תאונה קטלנית בכביש בן גוריון. הולכת רגל בת כ-80 נהרגה מפגיעת מכונית. היא התפרצה לכביש לא במעבר חציה ונהרגה במקום.

דעת יחיד: הגורם האנושי ושוב הגורם האנושי / מאת עופר אשטוקר

בעיריית אשדוד משקיעים כבר זמן רב, משאבים גדולים כדי להילחם בתאונות הדרכים. גם בלשכת התנועה ומתנדבי התנועה של המשטרה, נלחמים בכל הכח כדי למנוע את הפצוע וההרוג הבא בתאונות.

אך הציבור באשדוד, למרות הכל, ממשיך לצפצף על החוק, לסכן את עצמו ואת הזולת. כך לדוגמא: ברחבי העיר הוצבו גדרות על איי תנועה, כדי למנוע מהולכי רגל לחצות שלא במעברי חציה. אך הולכי הרגל, בעיקר הצעירים, מתעצלים ללכת למעבר החציה הקרוב, אך לטפס על הגדר הם ממש לא מתעצלים.

כתב אשדוד נט מלווה כבר תקופה ארוכה את המלחמה בתאונות הדרכים. אנחנו נחשפים בכל יום לאירועי תאונות שאפילו לא מגיעים לידיעת הציבור. לצערנו, כמו שאומרים באגף התנועה של המשטרה, לא משנה כמה תשקיע בתשתיות, צריך קודם כל לחנך את הגורם האנושי.

צילום: שלמה דביר HNN

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה