הנמל הושבת לשעתיים בגלל חגיגה של חסן


להאזנה לתוכן:

העבודה בנמל אשדוד הופסקה אמש לשעתיים, זאת בעקבות מסיבת בר מצווה לבנו של יו"ר ועד העובדים בנמל, אלון חסן. לפני כשלוש שנים, בבת המצווה של ביתו הגדולה, גם כן הושבתה העבודה בנמל, כך מדווח הבוקר לראשונה עיתון 'ידיעות אחרונות'

עשרות נהגי משאיות עמוסות בסחורה שהגיעו אתמול מהשעה 20:00 לנמל אשדוד וביקשו להיכנס לפרוק סחורה, לא הבינו מדוע מסתרך מלפנים פקק ארוך של משאיות: מסתבר שהכניסה לנמל נסגרה עד השעה חצות משום שרוב עובדי הנמל חגגו באותה שעה את מסיבת בר-המצווה של בנו של יו"ר הוועד התפעולי של הנמל, אלון חסן. חסן, שנמצא בתפקיד כבר שנים, נחשב לאחד האנשים החזקים בנמל אשדוד. הסיפור נחשף לראשונה הבוקר ע"י כתב ידיעות אחרונות, מתן צורי.

בנו של חסן קיים אתמול מסיבת בר-מצווה מפוארת לבנו באולם אירועים סמוך לאשקלון. עובדי הנמל כולם, והעובדים התפעוליים בפרט, הוזמנו לחגיגה. המסיבה החלה ב-20:00 בערב וכולם התייצבו בזמן. הבעיה היחידה שרק קומץ קטן של עובדי נמל, המשמרת לילה, נשאר בעבודה ולא הצליח להשתלט על כל העבודה. בשלב מסוים שערי הנמל נסגרו. "זאת ביזיון שלא ברא השטן. באיזה מדינה אנחנו חיים? אנחנו עומדים כאן כל הלילה ומחכים רק בגלל שבנו של מר חסן חוגג יחד עם כל העובדים. איפה נשמע דבר כזה". אמר אתמול ל'ידיעות אחרונות' נהג משאית שהביא סחורה חקלאית לייצוא. "בחיים לא קרה לי דבר כזה. אני ועוד 30 משאיות ויותר מחכים כאן כמו מטומטמים שאלה שם יסיימו לחגוג".

נהג משאית נוסף שמוביל מוצרי פלסטיק ונתקע אתמול בכניסה לנמל, הוסיף: "אני לא מתכוון לחכות כאן עד חצות, שהעובדים יסיימו לחגוג. רק בישראל יכול להיות דבר כזה. אנשים לא מבינים את חומרת העניין: עובדי הנמל שמקבלים משכורת חוגגים בעוד הסחורה בישראל תקועה. זה כל-כך אבסורד. מישהו צריך לקום ולעשות מעשה".

מנמל אשדוד נמסר בתגובה לידיעות אחרונות: "לאור ריבוי משתתפים באירוע אשר נערך אמש , ערכה חברת נמל אשדוד שינויים והתאמות בשעות המשמרת, וזאת על-מנת שלא לפגוע בפעילות השוטפת של הנמל. החברה הודיעה ללקוחות על השינוי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה