איפה הדוגמה האישית?


להאזנה לתוכן:

תמונות מקוממות שהגיעו למערכת אשדוד נט, מתעדות רכב של הביטחון העירוני חונה בחניית נכים בכניסה לתחנת המשטרה. כתב אשדוד נט שסייר במקום לאחר קבלת התמונות, הופתע לגלות שמדובר בנורמה, כאשר במספר פעמים שחלפנו במקום, חנו שם ניידות משטרה, רכבי ביטחון עירוני ועוד רכבים פרטים. עוד יותר מצער שזה קורה דווקא ע"י מי שאמור לאכוף את החוק גם בעניין זה

לאחד מתושבי העיר פשוט נמאס לראות בכל פעם מחדש שחניית נכים שנמצאת ממש בכניסה לתחנת המשטרה באשדוד, מאוישת דרך קבע ע"י ניידות משטרה, רכבי ביטחון עירוני וגם ברכבים פרטיים. אז הוא שלף מצלמה וצילם לנו תמונה יפה של רכב ביטחון עירוני שחונה בחניית נכים בכניסה לתחנה. אך לא רק שהרכב חונה בחניית הנכים, הוא גם עצר בצורה בולטת החוצה, מצב שעלול להפריע לתנועה.

חנייה בחניית נכים גוררת אחריה קנס כבד של 1000 ש"ח, ולא סתם המחוקק העלה את הקנס לסכום הזה, הכל כדי להרתיע. אבל מה לעשות כאשר עבירות מסוג זה נעשות מתחת לאף של המשטרה וכלל לא נאכפות? איך אפשר לבוא בתלונות לציבור ולחלק קנסות ברחבי העיר, כאשר בחצר שלך נעברות עבירות שלא זוכות להתייחסות.

התמונות שנשלחו אלינו צולמו כבר לפני שבוע. מיד עם קבלת התמונות, כמנהגנו, יצאנו לבדוק מה באמת קורה במקום. במספר סיבובים שערכנו במקום במהלך השבוע האחרון, הופתענו לראות ששלט חניית הנכים הוא להמלצה בלבד. כולם חונים שם ללא יוצא מהכלל.

התמונה שנשלחה לעירייה ודוברות המשטרה, הצליחה בתוך זמן קצר ליצור רעש גדול. בעירייה מיהרו לבקש מאיתנו את השעה והיום בו צולמה התמונה, כדי שיוכלו לקנוס את הסייר המדובר. חשוב לציין שלא מסרנו לעירייה את הפרטים הנ"ל שכן לדעתנו ומהתרשמותנו, אין מדובר בתופעה בודדת של אותו הסייר ספציפית, אלה בנורמה.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "ההנחיה לציבור הנהגים, הנוהגים ברכבי העירייה, היא לציית לחוקי התנועה, לתמרורים ולסימני הדרך. המקרה הנ"ל הועבר לבדיקה וטיפול של קב"ט העיר".

מדוברות מרחב לכיש במשטרה נמסר בתגובה: "בהתייחס לתמונה שהועברה בשאילתא שלך, מדובר ברכב "ביטחון עירוני" השייך לביטחון עיריית אשדוד. על כן עליך לפנות לדובר העירייה.הנושא יועבר לכלל שוטרי התחנה ומתנדביה על מנת שיקפידו לא להחנות בחנייה המיועדת לנכים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה