שוב שוד מזוין של חנות תכשיטים באשדוד


להאזנה לתוכן:

בשעות הערב נשדדה חנות תכשיטים במרכז רובע א'. שני רוכבי אופנוע שדדו באיומי אקדח את חנות התכשיטים מפתח הזהב. על פי החשד, הם נמלטו מהמקום עם מספר קרטונים של תכשיטים. מדובר בשוד המזוין השלישי בחודש האחרון.

על פי הידוע עד כה, שני רוכבי אופנוע הגיעו למתחם חנויות תכשיטים ברובע א' כשהם רכובים על אופנוע. הם נכנסו לאחת החנויות, בה שהה באותה העת בעל החנות. הם סגרו את דלת החנות ובאיומי אקדח החלו לרוקן את תכולת החנות. 

בעל החנות ניסה להיאבק בשודדים, אך קיבל מהם מכות וכן את קת האקדח בראשו. בנו של האיש ראה את המתרחש מחנות סמוכה ומיהר לחנות של אביו, אך נתקל בדלת נעולה, כאשר השודדים בפנים מרביצים לאביו ומרוקנים את תכולת החנות לקרטונים. הבן ניסה לשבור את חלון כדי לנסות לסייע לאביו. באותו הרגע יצאו השודדים מהחנות ונמלטו מהמקום כשהם רכובים על אופנוע. 

כוחות גדולים של משטרה וחוקרי ימ"ר לכיש, הגיעו לזירת האירוע. ככול הנראה, כל מהלך השוד צולם במצלמות האבטחה במקום. כונני איחוד הצלה דרום העניקו לבעל החנות טיפול רפואי והוא לא נזקק לפינוי.

אמש אירע אירוע שוד בסניף הדואר ברובע ו'. גם שם הגיע שודד רכוב על אופנוע ושדד אלפי שקלים. באירוע שוד שאירע ב- 19 לדצמבר 2010, אירע אירוע שוד דומה של חנות תכשיטים ברובע ה'. גם באותו האירוע הגיעו שני רוכבי אופנוע ושדדו תכשיטים רבים שהיו בתצוגת החנות, זאת לאחר שאיימו על בעל החנות ולקוחות עם אקדח.

לא ברור אם יש קשר בין המקרים, ואם מדובר בכנופיית שודדים שפועלת באזור. במשטרה ממשיכים בחקירת האירוע.

צילום זירת האירוע: טולצ׳ינסקי פבל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה