כך יראה רחוב נורדאו לאחר הפינוי בינוי


להאזנה לתוכן:

בהחלטה שהתקבלה בועדת המשנה המקומית לתכנון ובניה, המליצו החברים לועדה המחוזית להפקיד את התכנית למימוש "פינוי בינוי" של שלושה בניינים ברח' נורדאו באשדוד והקמת שלושה מגדלי יוקרה במקומם

לאחר מסע ארוך שנמשך קרוב ל-5 שנים, אישרה וועדת המשנה לתכנון ובניה באשדוד ולאחריה המליאה בעיריית אשדוד, את פרוייקט ה"פינוי-בינוי" ברח' נורדאו 2-4-6. מדובר בפרויקט בו על פי התכנון יוקמו 3 מגדלי דירות עם חזית כל הדירות לגן אלישבע ולים. בכל קומה מתעתדות להיות 3 דירות עם מרפסות ענק, כמו גם שטח הדירה יהיה גדול יותר מהקיים היום, וזאת במקום 3 הבניינים בני ה-3 קומות היום (שנבנו בשנת 1965), שנמצאים באחד המקומות האטרקטיביים ביותר בעיר.


לויזנגרין ז'אן מ- "גרין-החברה להתחדשות עירונית" יזמית הפרוייקט מטעם הדיירים אמר בתגובה: "עברנו הדיירים ואנוכי דרך לא קצרה ולא קלה, עם לא מעט מכשולים עד להחלטה העניינית והמבורכת של חברי הוועדה והמליאה לאשר את את המיזם והמלצה לוועדה המחוזית להפקדת התוכנית להמשך התהליך. החלטה זו הינה בגדר 'פריצת דרך' משמעותית לפתרון מצוקות הדיור בעיר (בנוסף לפרוייקטים של פינוי בינוי שמתוכננים ברח' הדקל, האצ"ל, כיכר סיגל והרב שאולי), שאותה מוביל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מאז נכנס לתפקידו, פתרון דרך פרוייקטים של פינוי בינוי יוסיפו מאות דירות גם לפתרון בעיית הזוגות הצעירים וזאת מבלי 'לחפש' קרקעות ולבקש טובות מקבלנים. יש לפנינו דרך לא קצרה למימוש המיזם וכולי תקווה בשם הדיירים ש'המכשולים' הבירוקרטיים בהמשך יהיו עבירים יותר. אם זאת אני מאמין (למרות התרבות שערות השיבה בראשי) שהפרוייקט יוגשם ויהיה לתפארת העיר אשדוד ולעומדים בראשה".

כך נראים הבתים המיועדים לפינוי בינוי:

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה