להאזנה לתוכן:

עשרות שתילים שנשתלו בשבוע שעבר ברובע ט', נעקרו בברוטליות והושלכו למדרכה. עובדי מחלקת הנטיעות, שעמלו רבות כדי לשתול את הפרחים והשתילים, חשו צביטה חזקה בלב נוכח מראות ההרס

עובדי אגף הנטיעות של עיריית אשדוד ממשיכים ליפות את העיר. הם מפתחים גנים ציבוריים חדשים ומשדרגים קיימים. הם דואגים לגזום את העצים בצורה יפה ונוטעים עצים חדשים. הם שותלים פרחים ססגוניים ומציבים מתקני שעשועים. הם אפילו מקדמים מיזמים מיוחדים כדוגמת פסלי הצמחים ולאחרונה מציבים פסלים חדשים כדוגמת הפירות שהוצבו בכיכר שמול הלה ממוניה. העבודות הללו נעשות באהבה רבה אך לא פעם גם נצבט הלב כשהם מבחינים בהשחתה ובהרס שנעשים ברכוש הציבורי.
 
לאחרונה, ברובע ט', הבחין המפקח האזורי מר אבי אייש כיצד עבודה מסורה של אנשי הנטיעות ירדה לטמיון. זה התחיל בכך שעובדי הנטיעות פשטו על רובע ט' וכהשלמה לצמחייה הקיימת הם שתלו שתילים רבים באזורים שונים ברובע. בנוסף, הם שתלו צמחים גדולים באותן פינות בהם "רגילים" תושבים לזרוק פסולת שלא במועדי הפינוי, ומכערים את רחובות הרובע ואת המראה הכללי של הרובע.
 
עד לכאן הכל טוב ויפה, אלא שבשבת של סוף חודש שבט, עברו אלמונים ברחבי הרובע, ברחובות המרכזיים, ועקרו בצורה זדונית מאות שתילים של ערערים, רוזמרין, וצמחים אחרים. את הצמחים הם פזרו לכל הכיוונים ואת חלקם הם השליכו אל תוך מכולות האשפה וארגזי החול.
 
"תופעת הוונדליזם הזו ראויה לכל גינוי, מצד כל אזרח שומר חוק ובודאי מצד תושבי הרובע" אומר מר גרשון שטילמן, סגן מנהל האגף, וקורא לתושבים "לסייע באכיפה ולדווח למוקד העירוני על כל תופעה של הרס והשחתה".
 
בתמונות המצורפות נראות הערוגות ברח' רבנו תם, לאחר שנעקרו מהן כל הצמחים, למעט צמחים בודדים של ערערים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה