האם איחוד הצלה דרום יזכו סוף סוף להכרה רשמית?


להאזנה לתוכן:

"אני קורא להכיר ב'איחוד הצלה' כגוף ההתנדבותי הגדול בישראל להצלת חיים", כך אמר השבוע יו"ר ועדת הכספים בכנסת, חה"כ משה גפני. יצוין שחובשי 'איחוד הצלה דרום' מוזעקים מידי יום ביומו לעשרות קריאות בעיר אשדוד ומסייעים בהצלת חיים

חה"כ הרב משה גפני ,יו"ר ועדת הכספים, נשא דברים בפני מתנדבי 'איחוד הצלה'-ארגון התנדבותי הגדול בישראל להצלת חיים, במהלך דבריו התבטא: "אני עומד נפעם בכל פעם לראות את מתנדבי "איחוד הצלה" איך שהם יוצאים מידי יום ומצילים חיים בכל רחבי הארץ, בזכות הענקת הטיפול הראשוני על ידכם- ניתן לראות היום אלפי אנשים ששבו לחיי משפחה רגילים".
עוד הוסיף גפני "אני שואל את עצמי, היכן ניתן לראות כמות כל כך גדולה של מתנדבים, שמתרוצצים ביום ובליל, בשביל להציל את השני, אם לא באיחוד הצלה". אתם סמל לתרומה למדינה. ואני קורא מכאן, המדינה צריכה להכיר בכם כגוף ההתנדבותי הגדול ביותר בישראל להצלת חיים".
יצוין, כי יום פועלים באזור אשדוד עשרות חובשים מטעם 'איחוד הצלה דרום' –כל חובש הינו בעל רכב פרטי, או לחילופין חבר ביחידת האופנועים של הארגון. החובשים מקבלים את קריאות החירום דרך מוקד “איחוד הצלה” בטכנולוגיית הלייפקומפאס, המותקנת במכשירי המירס. הקריאות מתקבלות במוקד “איחוד הצלה” דרך מוקדי החירום, בטחון והצלה השונים ברחבי הארץ וכן מפניות ישירות המתקבלות מאזרחים. המתנדבים יוצאים ברכבים או באופנועים להגיש את הסיוע הרפואי עד לבוא האמבולנס למקום האירוע.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה