פצועה קשה בשריפת דירה ברחוב הציונות


להאזנה לתוכן:

כבאים חילצו הלילה מדירה בוערת בת 16 שנלכדה בדירתה אפופת העשן. היא נפגעה באורח חמור משאיפת עשן ופונתה במצב קשה, תוך שהיא מונשמת לבית החולים

האירוע התרחש לפנות בוקר, כאשר למוקד כיבוי אש הגיע דיווח על שריפה ברחוב הציונות. הכבאים שהגיעו למקום התקשו למצוא את מקור השריפה, שכן הבית היה סגור כולו. לאחר סריקה שערכו הכבאים בבניין, הם פרצו את הדירה בקומה השישית וגילו את הספה בסלון בוערת והבית אפוף עשן.

באחד מחדרי הבית שכבה הצעירה בת ה-16, שנשמה עשן רב והייתה מעורפלת. הכבאים שמו לה מסכת חמצן וחילצו אותה מהבית. 

בעקבות האירוע החלו הכבאים לפנות את בעלי הדירות שמעל לדירה הבוערת. תחילה היה חשש לאירוע רב נפגעים, ובמד"א הכריזו אר"ן שבהמשך בוטל.

הצעירה פונתה כשהיא מונשמת לבית החולים קפלן ברחובות. מצבה מוגדר קשה. מבית החולים 'קפלן' נמסר שהצעירה הגיעה כשמצבה קשה מאוד. היא הועברה בדחיפות לבית החולים אסף הרופא לטיפול בתא לחץ.

חוקר שריפות טרם בדק את הנסיבות שהובילו לשריפה.

באירוע שריפה אחר ברובע ב', חילצו הכבאים חתול מדירה אפופת עשן. בעלת הדירה סיפרה לכבאים שיש לה חתול בדירה. הכבאים שסרקו את הדירה לא מצאו דבר. האישה סיפרה לה שהחתול נוהג להתחבא מאחורי הספה, ושם אכן הוא נמצא, כשהוא מעולף. הכבאים הוציאו אותו מהדירה ונתנו לו חמצן עם מסיכת החמצן שלהם... מספר דקות לאחר מכן התעורר החתול.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה