בניר גלים קוראים להזיז את חניון המשאיות


להאזנה לתוכן:

תושבי הישוב ניר גלים, שנמצא בסמוך לאשדוד, פנו השבוע במכתב לראש העיר אשדוד. הם דורשים להזיז את מיקומו של חניון המשאיות שהולך ונבנה, שנמצא 500 מ' מבתי תושבי הישוב. "באשדוד התרגלו לכך שניר גלים היא החצר האחורית של אשדוד וניתן להפנות אליה את כל תחלואי העיר", הם כותבים לד"ר לסרי

חניון המשאיות של אשדוד אמור להיבנות באזור התעשיה הצפוני. עבודות עפר כבר נעשו במקום. אך יש מי שרואה עצמו נפגע מהקמת חניון המשאיות במיקומו הנוכחי. בניר גלים חוששים שהקמת החניון 500 מטר מבתי הישוב, צביא לפגיעה קשה באיכות חייהם.

ד"ר אילה רונן, תושבת ניר גלים, כתבה השבוע לראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "אני אכן שמחה בשביל תושבי אשדוד שייהנו משקט ומירידה ברמת זיהום האוויר, אך לא ברור לי מדוע זה צריך להיות על חשבון תושבי ניר גלים ובני דרום?"

בהמשך מכתבה מציינת ד"ר רונן את ה"תענוג" הגלום במגורים סמוך לחניון משאיות, דבר שגורם לפגיעה משמעותית באיכות חייהם של תושבי ניר גלים והאזור. 

ד"ר רונן: "יש לי תחושה שבאשדוד התרגלו לכך שניר גלים היא החצר האחורית של אשדוד וניתן להפנות אליה את כל תחלואי העיר. אני חושבת שהמצב הזה צריך להיפסק. אני קוראת לך להקים את חניון המשאיות במקום אחר, ולא לשפר את איכות החיים של תושבי אשדוד על חשבון זו של תושבי האזור".

יש לציין שלאחרונה יצאו בניר גלים למאבק גם נגד אגן כימיקלים, שנכון לעכשיו הסתיים בפשרה, זאת כדי לשפר את איכות חייהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה