חברת נמל אשדוד לבית הדין: תפוקות העבודה בנמל חזרו למצב הנורמטיבי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6612ab0a-5070-4983-b4f3-1ea23fd5f46c','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6612ab0a-5070-4983-b4f3-1ea23fd5f46c','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

חברת נמל אשדוד הגישה הבוקר לבית הדין הארצי לעבודה דיווח על התפוקות התפעוליות של הנמל מאז סיום השביתה אתמול.
בדיווח נכתב כי ״בסיום משמרות ב׳ ו-ג׳ ליום 13 במאי 2018 ניתן לדווח כי תפוקות העבודה בנמל בכלל הסקטורים חזרו למצב הנורמטיבי והינן כמצופה״.

צילום: אשר קורן
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b5837056-3b84-431a-87e4-094632b40443','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b5837056-3b84-431a-87e4-094632b40443','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה