מדוע הלן גלבר לא עונה לשאלה הפשוטה ששאלנו אותה שוב ושוב: "האם את בעד או נגד סגירת החנויות בביג ובסטאר בשבת? "


להאזנה לתוכן:

הלן גלבר, מתמודדת על ראשות העיר אשדוד, הפתיעה אותנו בשתיקתה ובהתחמקות שלה מלענות לציבור (שנסער מהלחץ החרדי לסגור את כל העסקים בשבת באשדוד, כולל אלו שהיו נחשבים עד היום בסטטוס קוו). מה עמדתה בנושא?

ממתינים לתגובה של הלן גלבר

לאחר 3 ימים של ניסיונות לקבל את תשובתה היא ענתה בהודעת וואצאפ שאין באפשרותה לענות וכי יש לפנות לדובר שהיא מינתה הערב.


מה היה יותר פשוט לענות - אני בעד או אני נגד???

אגב, הדובר של הלן מהערב הוא סער גינסבורסקי ששלח תגובה שלא עונה לכאורה על השאלה. התגובה שנשלחה: "מי שחושב שהחרדים הם הבעיה טועה, מי שחושב שהבעיה היא החילונים, טועה, הבעיה היא לא רובע ז' או רובע ט"ו, אלא הבעיה היא יחיאל לסרי..."

מאחר שהתשובה לא ענתה כלל וכלל על השאלה המאוד פשוטה: בעד או נגד סגירת העסקים? לא ראינו אותה כראויה להביאה כאן במלואה.

ההפתעה שלנו מהתחמקותה של הלן גלבר היא רבה שכן היא מביעה עמדה נחרצת (ובעיקר אופוזיציונית) בכל נושא ונושא ובוודאי שמדובר בנושא כה רגיש ומהותי על עתידה של אשדוד.

ידוע לאשדוד נט שכל המועמדים לראשות העיר עורכים פגישות עם רבנים חשובים מהמגזר החרדי וידוע לנו מהן הדרישות של הרבנים ממועמדים אלו, מכאן שהתשובה לשאלות אלו מתבקשת במיוחד. 

אשדוד נט לא מציג עמדה בשאלת רשות העיר אשדוד, אבל כערוץ תקשורת המייצג את התושבים ואך ורק את התושבים, מחובתנו לפנות לכל מי שרוצה להתמודד לבחירות הקרובות ולבקש את תמיכת ציבור בו, בבקשה שיביע את עמדתו בנושאים שיכריעו את דמותה של אשדוד בשנים הבאות.

שמעון כצנלסון, המתמודד אף הוא לרשות העיר, השיב  מיידית לשאלת אשדוד נט באופן ברור ומוחלט כי הוא מתנגד נחרצות לסגירת העסקים בביג ובסטאר סנטר בשבת ויפעל נגד כל ניסיון של כפייה חרדי.

אנו עדיין ממתינים לתשובה ומתכוונים להמשיך ושאול בחודשים הקרובים, כל מועמד שאלות רגישות שעשויות לעמוד מול פתחו במידה ויבחר לראשות העיר.

להבנתנו זכותו של הציבור לקבל תשובות ברורות!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה