מעורר בנפשו הצית עצמו בלשכת ראש העיר


להאזנה לתוכן:

אדם בן 33 ניסה להתאבד בלשכת ראש העיר. על פי הדיווח הראשוני מהשטח, האיש שהגיע ללשכת ראש העיר שפך על עצמו חומר דליק והצית עצמו. עובדי הלשכה ביחד עם השומר בכניסה ללשכה, כיבו את האש שאחזה באיש. ראש העיר שהיה בפגישת עבודה, מיהר להגיע למקום וטיפל באיש הפצוע עד להגעת נט"ן של מד"א

אירוע קשה בעיריית אשדוד בשעות הצהריים: אדם המוכר היטב לרשויות הרווחה, הגיע ללשכת ראש העיר עקב בעיות דיור. מפרטים ראשונים עולה שמדובר באדם שהגיע לאשדוד לפני שבועות אחדים בלבד והוא אינו תושב אשדוד. משעות הבוקר טיפלו באיש אנשי הרווחה, ביחד עם יועץ ראש העיר לענייני רווחה וניסו לסייע לו עד כמה שניתן. האיש ביקש שיסדרו לו, ככול הנראה, בית. מדובר באדם שהתגורר בחודש האחרון בהוסטל ברובע ו' והוא מוכר לרשויות הרווחה באזורינו.

בשעות הצהריים עלה האיש לקומה החמישית וביקש מהשומר בכניסה ללשכת ראש העיר שיקרא לאחד העובדים. כאשר השומר הלך לקרוא לאותו העובד, שפך האיש על עצמו חומר דליק והצית. כתוצאה מכך בער האיש כמו לפיד. על פי עדי ראיה, האיש צעד לתוך לשכת ראש העיר כשהוא בוער ובמקום החלה בהלה גדולה. תגובה מהירה של השומר בכניסה ללשכת ראש העיר, מנעה פגיעה אנושה באיש.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, היה באותה השעה בפגישת עבודה בקומה הרביעית של בניין העירייה. הוא קיבל עדכון על האירוע ומיהר להגיע למקום. ביחד עם דודו חנונה, חובש במד"א ונהגו של סגן ראש העיר, העניק ראש העיר טיפול לפצוע עד להגעת צוותי מד"א.

הוא פונה במצב בינוני - קשה לבית החולים תל השומר.

מנכ"ל העירייה פתח בחקירה כדי לראות שאכן האיש קיבל את מלוא תשומת הלב. עוד בודקים בעירייה אם ניתן היה לצפות את מעשיו של האיש וכן לא ברור כיצד התאפשר לאיש להכניס חומר דליק לבניין העירייה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה