"עוצר" יציאות מתחנת הכיבוי ( וידאו )


להאזנה לתוכן:

מצוקת החניה בסמוך למכללה למינהל ומכללת סמי שמעון, גורמת לסטודנטים להחנות את רכביהם בסמוך לשער היציאה של רכבי הכיבוי בתחנה באשדוד. מנוף הגבהים של התחנה, במקרה חירום, לא יוכל לתת מענה. בתחנת הכיבוי מתלוננים כבר שנים, אבל הסטודנטים ממשיכים לחסום להם את היציאה

במקרה של שריפה יש חשיבות לכל שניה ותגובה מהירה של צוותי הכיבוי, כבר נוכחנו לדעת שהיא מצילה חיים.

כבר שנים שכבאים באשדוד מתלוננים שהם מתקשים לצאת עם רכבי הכיבוי, במיוחד בשעות הערב כאשר סטודנטים רבים מגיעים למכללה למינהל ומכללת סמי שמעון ומחנים את רכביהם היכן שרק ניתן.

"הבעיה היא עם כמה כלי רכב שחונים מול השער ולעיתים יש כאלה שממש חוסמים חלק נכבד מהשער", אומר לנו השבוע דובר כיבוי אש באשדוד, משה עמר.

השבוע הצטרך לצאת לאירוע מנוף הגבהים, אך הוא התקשה לצאת מתחנת הכיבוי. בגלל אורכו ורוחבו, הוא כמעט ומעך את המכוניות שהיו במקום. "לבסוף הסתדרו הכבאים ללא מנוף הגבהים, אך המקרה ולא הייתה הוא היה פוגע ברכבים", אומרים לנו בכיבוי האש.

פעמים רבות קוראים הכבאים למשטרה ולפקחי החניה בעירייה ואלה מחלקים במקום דוחות, אך אין בכך כדי להעביר את המסר לציבור הסטודנטים.

עמר: "הסטודנטים צריכים להבין שהחניה מול השער מאוד מפריעה לתנועת הכבאיות. גם אלה שמחנים וגונבים חלק מהשער, מפריעים. אנחנו צריכים את הנתיב פתוח כדי להגיב לאירועים. לא נעים לנו שמחלקים דוחות לסטודנטים, אבל מדובר במפגע שעלול לעלות בחיי אדם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה