טרגדיה בחודש התשיעי להריון: "לא היו סימנים חשודים"


להאזנה לתוכן:

בני משפחתה של הצעירה שנפטרה אמש בחודש התשיעי להריונה, מתקשים לעכל את האסון שנפל עליהם ללא כל אזהרה. גיסה של האישה, שהוא גם סניטר בבית החולים 'קפלן', היה בין אלה שקיבלו אותה בבית החולים וליווה אותה עד רגעיה האחרונים

פיקאדו אדמסו  גיסה של הצעירה (27) שנפטרה, שהוא במקרה סניטר בבית החולים "קפלן", סיפר לאשדודנט כי הוא קיבל את פניה בבית החולים אמש ב-5:30, יחד עם בעלה. "הוא סיפר לי שהיא הייתה ערה במהלך כל הנסיעה לבית החולים ובכתה שכואב לה, ורק כשהגענו היא איבדה את ההכרה". 

"במהלך כל השעות הללו ליוויתי את הצוות הרפואי שנאבק על חייה ועדכנתי את המשפחה בכל שלב, כי ידענו שהמצב קשה ויידרש פה נס", סיפר הגיס בכאב. "זה קשה מאד, הם זוג צעיר וזה היה אמור להיות בנם הבכור, לא היו סימנים חשודים. היא עבדה ולמדה. אנחנו לא מצליחים להבין איזה  אסון קרה לנו". פיקאדו ציין כי גיסתו הייתה אישה בריאה, וכול הבדיקות שנערכו לה נמצאו תקינות. "זו טרגדיה", סיכם בעצב.

הטרגדיה הנוראה, עליה דיווחנו אמש לראשונה, התרחשה כאשר האישה התלוננה על כאבי גב. אמבולנס מד"א פינה אותה לבית החולים 'קפלן' ברחובות, שם התמוטטה האישה. היא הוכנסה לחדר ניתוח בניסיון להציל את העובר בביטנה, אך הוא יולד ללא רוח חיים. במהלך הניתוח, הבחינו הרופאים בדימום המסיבי בביטנה, שנגרם כתוצאה ממום נדיר שגרם לקרע בעורק הטחול.

לאחר שעות, בהם הרופאים נלחמו על חייה, הלכה נפטרה האישה והאסון הפך לטרגדיה כפולה.

רפרודוקציה: יונתן שאול

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה