יום כיף לילדי החינוך המיוחד באשדוד


להאזנה לתוכן:

תנועת "גיבורים קטנים" שנטעה יתד עמוק באשדוד, אירגנה שוב יום כיף לילדי החינוך המיוחד באשדוד. אנדי פלדמן, מרכז פעילות התנועה באשדוד, התקשה השבוע להסתיר את רגשותיו כאשר סיפר על עשרות הילדים ששמחו ביום הכיף, ועליו דיברו ללא הרף

ביום חמישי שעבר 28.10.2010 נערך הפנינג תחילת שנה ואירוע מתגייסים של תנועת "גיבורים קטנים" בחסות חיל לוגיסטיקה באתר ההנצחה של החיל בתל חדיד.

באירוע השתתפו כ- 800 ילדים מבתי ספר לחינוך מיוחד כאשר מאשדוד השתתפו ילדים מבתי הספר "ניר", "עלומים" ו" מעלות".

באתר היו תחנות הפעלה שונות כגון אפיית פיתות, מעגלי תופים, אופניים, מתנפחים ושולחנות משחקים לילדים וכמובן גולת הכותרת של האירוע, תחנת טיול הג'יפים,

בה הילדים יצאו לסיבוב באתר ע"ג רכביהם של כ- 80 מתנדבים שהתפנו מעיסוקיהם לטובת הפעילות המבורכת.

את הפעילות ליוו נציגי תזמורת צה"ל , איזי הראפר וזמר הבית של "גיבורים קטנים" שמולק מיכה, שהופיעו בהתנדבות והנעימו את זמנם של הילדים. על כל הארגון ניצחו ביד רמה עו"ד יריב וינצר, נשיא גיבורים קטנים יחד עם חברי ההנהלה ישראל אפריימי, אופיר הלמן, דדו צורי, ערן בורג וכמובן הרפרנטים של בתי הספר שהיו ודאגו לטיפול וליווי של הילדים לתחנות השונות.

במהלך השנה מתוכננות פעילויות נוספות לילדים כגון אירוע בני מצווה בכותל , טיול ג'יפים , אירוע בוגרים לתלמידים המסיימים ללמוד בחינוך המיוחד.

את הפעילות באשדוד מרכז אנדי פלדמן, חבר ועד ההורים העירוני, המשמש בתנועת "גיבורים קטנים" כמנהל הפעילות בדרום ואחראי על בתי הספר מראשל"צ עד באר שבע. באשדוד פעילות התנועה מתרכזת ב - 3 בתי ספר בהם לומדים ילדים בעלי פיגור קל עד בינוני. קיים שיתוף פעולה מלא עם הגורמים בעיריית אשדוד כגון מינהל החינוך, המסייע בהסעות הילדים לפעילויות השונות, אגף הביטחון ונציגי מד"א המלווים בהתנדבות את הילדים בטיולים.

"ברצוני לציין את האוזן הקשבת ואת הרצון לעזור של מר יהודה פרנקל, הממונה על החינוך, גב' ירדנה חדד, מנהלת מח' חינוך יסודי וגב' טלי מימון, מנהל המח' לחינוך מיוחד,וכן את מר' שמיל אזולאי מחב' "תיירות באופק חדש" שסייע בחובשים מלווים לטובת הארוע", אמר השבוע פלדמן.

הפעילות הבאה המתוכננת עבור ילדי אשדוד היא טיול ג'יפים בסביבת העיר לילדי בית הספר "מעלות" ותתקיים ביום שישי 12.11.2010 משעה 08.00 .

כל המעוניין להירשם ולסייע בהתנדבות לפעילות גיבורים קטנים יכול לעשות זאת דרך האתר של התנועה http://www.giborimktanim.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה