הצוות הרפואי בטיפול נמרץ ייצב את מצבה של מפקחת הבניה בעיריית אשדוד לאחר תאונת דרכים כהולכת רגל


להאזנה לתוכן:

ביום שלישי, 9 בנובמבר, בשעות הערב, הובהלה נינה המר, 55, המשמשת כמפקחת בנייה בעיריית אשדוד, לחדר המיון בבית החולים 'קפלן' לאחר שהיתה מעורבת בתאונת דרכים במעבר החצייה מול בניין העירייה כהולכת רגל. נינה עברה תהליך ניטור רפואי צמוד של הצוות הרפואי ביחידה לטיפול נמרץ, בראשותו של ד"ר עדי נמרוד, ולאחר שהתייצב מצבה הועברה להמשך הליך ניתוחי במחלקה הכירורגית.

בנה של נינה, דני  המר, המשמש כפיזיותרפיסט בשירותי בריאות כללית באשדוד, סיפר כי אמו סיימה את עבודתה בעירייה בסביבות שעה 19:00 וכשניסתה לחצות את הכביש במעבר החצייה הגיח רכב פרטי  ונתקע בה. אמו חוצה את אותו הכביש כבר 17 שנים.  "אחרי משמרת ערב קיבלתי טלפון מהנייד של אמא ומהעבר השני היתה אישה לא מזוהה. שאלתי אותה אם אמא איבדה את הטלפון. הטלפון נותק וגם אבא לא ידע כלום. חשדתי שקרה משהו ודהרתי לכיוון העירייה. ראיתי מול עיניי מחסום משטרתי, פגיעה קשה ברכב שפגע באמא, ואנשים במקום אמרו לי שאמי נפגעה באופן בינוני והובהלה לקפלן", הוא מתאר. "מייד הגענו אליה לחדר הלם ומאז אנחנו לצידה כל העת. כרגע היא לא זוכרת דבר מהאירוע הטראומתי שעברה", הוא אומר. "לאחר מכן איתרה אותנו בחורה בשם סיוון שסיפרה כי ראתה את התאונה וטיפלה באימי עד להגעת האמבולנס.  מייד כשהגענו לקפלן החלו לטפל בה ולייצב את מצבה. כרגע היא בהכרה מלאה ואני מתפללים לשיפור מצבה. צוות טיפול נמרץ ראוי להערכה על המקצועיות והטיפול המסור", הוא מסכם.

תמונות מהתאונה: עובדת עירייה נפגעה מרכב במעבר חציה סמוך לעירייה

ד"ר עדי נמרוד, מנהל יחידת טיפול נמרץ בבית החולים קפלן, אמר כי המטופלת הגיעה ליחידה לטיפול נמרץ מחדר המיון עם פציעה באזור צד שמאל, כולל שני שברים בגפה עליונה המחייבים התערבות ניתוחית, חבלת חזה משמאל ופגיעה ברגל שמאל. "היא אושפזה לצורך מעקב צמוד של הצוות הרפואי הכולל ניטור נשימתי, לחצי דם ודופק, מצב הגפיים ולאחר תהליך ניטור וייצוב של 24 שעות, היא הועברה במצב יציב להמשך טיפול וקיבוע השברים במחלקה הכירורגית והתערבות ניתוחית של צוות האורטופדים", הוא מסביר. "קיימת חשיבות רבה בתהליך הניטור לאחר פגיעה כה מורכבת, מכיוון שישנה סבירות גבוהה להתדרדרות מערכתית במצב החולה או התדרדרות מקומית במצב הגפיים".

בימים האחרונים חל שיפור במצבה של נינה, ובימים הקרובים היא תעבור ניתוח אורטופדי בבית החולים ולאחריו תהליך שיקום.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה