אשדוד זכתה באות "עמית קריה יפה בישראל יפה"


להאזנה לתוכן:

בטקס סיום תחרות קריה יפה בישראל יפה לשנת 2010 הוענק לעיר אשדוד אות "עמית קריה יפה". האות הוענק לאשדוד על זכייתה בחמישה כוכבי יופי במשך 15 שנה רצופות. הטקס התקיים השבוע במעמד סגן ראש הממשלה ושר הפנים ח"כ אליהו ישי. התחרות מתקיימת ביוזמת המועצה לישראל יפה זו השנה ה-17. התחרות מקיפה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים רבים בארץ.

מטרת התחרות היא הגברת המודעות ברשויות המקומיות לטיפוח חזותן והעלאת איכות החיים והסביבה לתושבים. הרשויות מוערכות על פי המאמצים שמשקיעה הרשות בשיפור חזותה, יוזמות ופעילויות מגוונות המתקיימות לרווחת התושבים.

הנושאים להערכה בתחרות הם: חזות המרחב היישובי, האמצעים העומדים לרווחת התושב, רמת התחזוקה של שטחים ציבוריים, הקמת מוקדי שירות ציבוריים בעלי רגישות לסביבה, פעילות של מוסדות ציבור ומוסדות חינוך להעלאת המודעות לאיכות הסביבה, קיימות ותרומה לקהילה.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי ציין בדברי התודה בטקס: "אשדוד נמצאת בעיצומו  של תהליך פיתוח מוקדי שירות, בעלי זיקה גבוהה לשיפור הסביבה, שיפעלו  למען איכות חיים טובה יותר בעיר. הפרס מעיד על הפעילות הענפה המתבצעת בהווה בעיר בתחומים אלה. שותפים לפרס מוסדות הציבור ובעיקר תושבי העיר. כבוד גדול לעיר אשדוד עם קבלת האות.

בחודש יולי השנה הוענק לעיר אשדוד פרס נוסף "אות מגשים ישראל". הנימוקים לפרס:  האצה בפיתוח הסביבתי והמרחב האורבאני, על האנרגיה היוצרת, החיוניות והאופטימיות המאפיינות את העיר, על פיתוחו של החינוך בכלל והחינוך הסביבתי בפרט, על שילוב האוכלוסייה בהחלטות ובטיפוח רובעי העיר השונים, על פיתוח מאסיבי של חופי העיר והטיילת לאורך החופים, על קליטת עליה ותהליכי הטמעה מוצלחים.

המועצה לישראל יפה באשדוד, בראשות חנה שובל, פעילה בעיר מעל עשר שנים ומקיימת שיתוף פעולה פורה עם הרשות .

חנה שובל : " פועלים יום יום לשיפור חזות והגברת המודעות לשמירה על איכות הסביבה ביחד עם מפעלי תעשייה ,מתנדבים וכמובן עיריית אשדוד רבים אשר רואים בכך חשיבות גדולה." 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה