שאול מופז התארח בפורום קדימה באשדוד


להאזנה לתוכן:

'פורום קדימה אשדוד' פתח אתמול יום א' 14.11.2010 , במפגש עם רא"ל במיל' וח"כ שאול מופז, את סדרת המפגשים שיתקיימו בלו"ז צפוף עם נבחרי קדימה ואישים בולטים.

המפגש התקיים בביתו של מר שוקרני אפרים  מזכיר 'פורום קדימה אשדוד' והשתתפו  בו חברי פורום קדימה אשדוד,  חברת מועצת העיר וממקימי הפורום, הגב' הלן גלבר, פעילי קדימה ועיתונאים מקומיים.
ראש עיריית אשדוד המיתולוגי לשעבר ואיש קדימה אינג' צבי צילקר כיבד את האירוע בנוכחותו.
אורחים נכבדים נוספים היו הקדימאים מר יוסי ברזילי ראש מטה קדימה אזור ומר יעקוב רוטשילד פעיל קדימה בולט מרשל"צ.

יו"ר הפורום מר ניסים אילוז ומזכיר פורום קדימה אשדוד ,מר אפרים שוקרני, פתחו את המפגש וברכו את ח"כ מופז והסבירו את הרקע להקמת הפורום. חברי הפורום הביעו בפני מר שאול מופז התמרמרות רבה והעלו על נס את התנגדות צמרת קדימה והמטה המרכזי לעריכת בחירות פנימיות למוסדות סניף קדימה אשדוד . זאת לצד מינוי תמוה, מקומם ושרירותי של יו"ר בית קדימה אשדוד ,אשר הונחת ע"י המנכ"ל משה שחורי,ללא התייעצות עם פעילים ופוקדים מרכזיים באשדוד ומבלי שטרח לבדוק את כוחות השטח האמיתיים באשדוד וכל זאת תוך כדי התעלמות מופגנת מכל פנייה של הפעילים המרכזיים לביצוע בחירות דמוקרטיות כמקובל, למוסדות קדימה באשדוד.

חברי הפורום הלינו על התעלמותה של  יו"ר קדימה והמטה המרכזי מהשטח ומפעיליו וכן את העובדה שבמקום לחזק את השטח ולבסס את האחיזה בו בכל רחבי הארץ(כל עוד יש לכך זמן עקב הישיבה באופוזיציה), וויתרה למעשה צמרת 'קדימה' על השטח ,המעיטה מחשיבותו, סגרה בתי קדימה רבים ודחקה חברים רבים החוצה מהתנועה בהתנהלות בלתי אחראית ומסיבות בלתי מובנות בעליל.

ח"כ שאול מופז הדגיש בראשית דבריו בפני באי הכנס, את החשיבות העליונה של ביסוס השטח,ארגונו והכנתו לעת מבחן ודיבר על הצורך בהתארגנות רצינית לעריכת בחירות דמוקרטיות  בבתי קדימה בכל רחבי הארץ. מופז הסביר את תוכניתו המדינית ואמר שעל הממשלה להוביל תהליך לבלימת ציר הרשע, דבר שימנע  עימות גדול וקשה יותר בתוצאותיו עם אויבינו. הוא קבל על כך שהממשלה הנוכחית לא הכינה תוכנית כלשהי לפני שהחליטה על ההקפאה הראשונה למשך 10 חודשים וכך לדעתו הלך לאיבוד זמן רב ולא נוצל לקידום הסדר מדיני.

לבסוף הגיב חה"כ  מופז לשאלת אחד הנוכחים בקשר לחייל גלעד שליט וחזר על מה שאמר בתוכנית "פגוש את העיתונות" במוצ"ש.   שאול מופז ציין כי לאורך כל הדרך עוד מזמן כהונתו כשר בממשלה הקודמת,הטיף לשחרורו המיידי של גלעד שליט ואמר כי ככל שנקדים כך ייטב וכי אם נמשיך להתמהמה בנדון המחיר רק ילך ויעלה ועם כל יום שחולף ללא גלעד שליט אנו נקרב את גורלו לגורל הנווט רון ארד .
מופז סיים כשאמר שאל לנו לחשוש משחרור רבי מחבלים וכי זרועות הביטחון יודעים ויידעו לטפל בהם, בדיוק כפי שהם עושים עכשיו.

"פורום קדימה אשדוד" הוכיח כי הוא יודע ליזום פעילות שטח תוססת אשר תעצמנה את 'קדימה' ברחוב האשדודי, גם ללא קיומן של בחירות דמוקרטיות מקומיות וגם ללא קיומו של  סניף פיזי באשדוד ( באשדוד לא קיים סניף קדימה ,עיר המונה 230,000 נפש,סגרו אותו..). פורום קדימה אשדוד החל בשיתוף פעולה עם ארגון ראשי מטות בתי קדימה ורכזי השטח הארצי ע"י הזמנתם של יוסי ברזילי ראש מטה קדימה אזור ויעקב רוטשילד רכז שטח ופעיל בולט מראשל"צ.

צילום: יעקוב רוטשילד, פעיל  קדימה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה