הבעל תבע להרחיק את הורי אשתו מהבית


להאזנה לתוכן:

תביעה מוזרה התגלגלה לאחרונה אל פתחו של בית המשפט לענייני משפחה באשדוד. עו"ד רפי שדמי המייצג גבר בהליך גירושין, הגיש תביעה לצו הרחקה של הורי האישה מביתם המשותף, בטענה שההורים מטרידים ומתעמרים בבעל בצורה קשה, עושים בבית המשותף כבתוך שלהם, מסיתים את הילדים נגד אביהם, וחושפים אותם לאמירות קשות, קללות וצעקות הנשמעות ברחבי הבית. הסיבה, לטענת הגבר, היא שהורי אשתו גמרו אומר בליבם לסלקו מדירתו שלו על אפו ועל חמתו

בקשה יוצאת דופן לקבלת צו הרחקה, הוגשה לאחרונה אל בית המשפט לענייני משפחה באשדוד. גבר הנמצא בהליכי גירושין מאשתו בבית הדין לענייני משפחה ובבית הדין הרבני, הגיש לאחרונה את הבקשה באמצעות עורך דינו רפי שדמי  - מומחה לדיני משפחה.


הבקשה מגוללת מערכת יחסים עכורה הכוללת הטרדות איומים והתעמרויות מצד הורי האישה כלפי הבעל, תוך הסתת ילדיו נגדו.
כמתואר בתביעה, מופיעה אמה של האשה כחמש פעמים בשבוע בבית, תוך שהיא מסיתה את ילדיו של התובע כנגדו. כמו כן מאשים הבעל את החותנת בכך שפנתה אל אנשים ומוסדות שלהם זיקה וקשר מסחרי או חברתי איתו, ופוגעת קשות בשמו.

אביה של האישה אף הגדיל לעשות והחליף צילינדרים בדירת בתו ובעלה. הוא החל מטפל במכשירים חשמליים בדירה, פירק חלקים מן המקרר המשפחתי, וגרם לנזקים קשים הגורמים לפגיעה משמעותית באיכות החיים וברמת החיים של המשפחה כולה.
על פי התביעה, לאחרונה, החלה הסלמה במשבר בין הורי האישה לבעל, במהלכה החלה אמה של האישה לכנות את התובע: "רוצח" , ואף הטיחה בפניו איום מפורש: "אני ארצח אותך".

לדברי עו"ד שדמי, באופן אבסורדי, התובע איננו יכול לשהות עוד בביתו שלו, וזאת בשל התנהגות החותן והחותנת. לאור כך ביקש עו"ד שדמי שבית המשפט ייעתר לבקשת הגבר, ויטיל על הוריה של אשתו צו הגנה (צו הרחקה) מהבית, שהוא ביתו שלו לכל דבר.

רק לאחר שהגיעו לדיון בבית המשפט, נעתרו ההורים לעזוב את בית חתנם, הסכמה שקיבלה תוקף של פסק דין.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה