קונצרט מיוחד עבור נוער בסיכון ונוער נזקק


להאזנה לתוכן:

ב-15 לדצמבר ייערך בבית יד לבנים ערב מוסיקלי נדיר שכולו על בסיס הנתינה,שולחן עגול אשדוד המורכב מקבוצת גברים מתנדבים יפיק ערב מוסיקלי, חד פעמי בו כל המשתתפים מופיעים בהתנדבות מלאה, מדובר באמנים מהשורה הראשונה ביניהם: הזמר והיוצר סגיב כהן, הכוכב הנולד מאשדוד אבי בן אבו, הכוכבת העולה דנה לפידות, משה לוק ונדב קקון יופיעו עם שיריהם ועם ועם קלאסיקות ישראליות. את כל האמנים תלווה התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד שמופיעה אף היא בתרומה מלאה.

את הכפפה לערב מיוחד זה הרים דווקא ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שביקר בבר מצווה שערכו חברי השולחן ל-5 נערים מעוטי יכולת ובאותו מעמד החליט להתרים את הנכס התרבותי העירוני לטובת הארגון, יעקב בן סימון, מנכ"ל התזמורת נענה ברצון לאתגר, נקבע תאריך וכולם יצאו לדרך.
שולחן עגול הינו ארגון בינלאומי הפועל על בסיס אנשים הנותנים ממרצם ומזמנם על מנת לקדם פרויקטים למען הקהילה, את הכסף מגייסים החברים מאשדוד מאירועי התרמה מושקעים שתפסו של כבוד  ומסורת של הצלחות.
את כל הכנסות הערב ימנפו חברי השולחן לבנות "חדר חם" בבי"ס אילנות בו מפעיל הארגון פרוייקט מצויינות, לחגוג בר מצווה לעוד 5 ילדים מעוטי יכולת (שנה שלישית ברציפות), ימשיכו לתמוך ולהוסיף צבע לחייהן של נערות הוסטל לנערות בסיכון הפועל באשדוד, ימשיכו לתמוך בקבוצת כבדי השמיעה בקט רגל, ועוד לא מעט פעולות שהשתיקה יפה להן.
עלות כרטיס לערב ההתרמה הינה 100 ¤ וכוללת את כל חמשת האמנים בביצועים נדירים שעובדו עבור הקונצרט ע"י הצוות המקצועי של התזמורת האנדלוסית – אשדוד. את הערב ינחה (בהתנדבות) יוסי עטר.
כרטיסים ניתן להשיג ב:
בית יד לבנים: 08-8545833/4
משרדי איי-קון - 08-8567722
משרדי התזמורת האנדלוסית – 1-800-693-693
יו"ר השולחן: 052-859-44-11 (דודו קקון)

חפשו את שולחן עגול גם בפייסבוק: עמותת שולחן עגול 9 - אשדוד

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה