180 עובדי טבע אשדוד חתמו על הסכם קיבוצי ל-3 שנים


להאזנה לתוכן:

ההסתדרות הכללית מרחב אשדוד וועד עובדי טבע אשדוד חתמו השבוע על הסכם קיבוצי חדש עם חברת טבע. ההסכם הוא לתקופה של 3 שנים ונוגע ל-180 עובדי טבע אשדוד. על פי ההסכם החדש שנחתם בתום מו"מ של תשעה חודשים בהשתתפות של חיה לחיאני, נציגת האיגוד המקצועי במרחב אשדוד ודוד פרץ יו"ר ועד עובדי טבע אשדוד, עובדי החברה יזכו להעלאת שכר ממוצעת בשיעור של 12 אחוזים שתתפרס על פני שלוש שנים.

לדברי חיים שייב, יו"ר ההסתדרות הכללית במרחב אשדוד, אחד ההישגים הבולטים  בהסכם החדש נעוץ בכך שעובדים חדשים שייקלטו בטבע,  ייהנו מפז"ם מקוצר מבחינת הזכויות  מהם נהנים עובדים ותיקים יותר והם ייחשבו החל מהיום הראשון לעובדי טבע  לכל דבר ולא לעובדי חברת כוח אדם.

שייב: "שוב אנו נוכחים לדעת כי עובדים שמיוצגים על ידי ההסתדרות הכללית החדשה,  מצליחים לשמר את תנאי ההעסקה שלהם ומצליחים לשפר את תנאי השכר שלהם. לכן אני קורא לכל העובדים במקומות עבודה לא מאורגנים, להתארגן במסגרת ההסתדרות ועל ידי כך להשיג בטחון תעסוקתי".

בימים אלה נודע כי  80 מתוך כ-130 עובדי סניף אשדוד של חברת האוטובוסים קונקס,  הצטרפו להסתדרות. בעקבות כך ההסתדרות פנתה לחברה בדרישה לקיים משא ומתן לצורך חתימה קרובה על הסכם קיבוצי. במקביל, מתקיים מו"מ מתקדם  בין ההסתדרות במרחב לבין אגד תעבורה-סניף אשדוד וסביר להניח כי לתוצאות המו"מ באגד תעבורה יהיו השלכות על מאבק ההתארגנות בקונקס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה