עולה חדש כמעט "נעקץ" ע"י חבורת נוכלים מאוקראינה


להאזנה לתוכן:

עו"ד מאשדוד סייע לתושב העיר למנוע השתלטות של נוכלים מאוקראינה על אדמה המשפחה באוקראינה. הנוכלים הציגו לבית המשפט באוקראינה מסמך עליו, לטענתם, חתמה האישה, שבו היא מוסרת להם את הקרקע. בזכות פעילות מהירה של עו"ד עופר בן אבי מאשדוד, נמנע מימוש העוקץ וכוחות הביטחון באוקראינה עצרו את הנוכלים


תושב אשדוד, עולה חדש מאוקראינה, הופתע יום אחד לשמוע ששטח אדמה השייך לאימו באוקראינה, הועבר לידי חבורת נוכלים באוקריאינה. 

בנו של האיש, הגר באוקראינה, והתכוון לפתוח מוסך על האדמה השייכת למשפחה, והוא זה שגילה שעל השטח השתלטו חבורת נוכלים שהציגה לו מסמך שלטענת עליו חתמה סבתו, כאשר הגיעה לביקור באוקראינה.

בני המשפחה הופתעו מהמסמך שהציגו הנוכלים, תוך זיוף חתימת אם המשפחה. אך האם נפטרה בשנת 2007 והיה קשה להוכיח זאת. 

בתביעה שהוגשה באוקריאנה ע"י בני המשפחה, כדי להשיב להם את אדמתם, הם נדרשו להוכיח שאם המשפחה לא יצאה מישראל לאוקריאנה, ולכן לא חתמה מעולם על המסמך.

המשפחה בארץ פנתה בדחיפות למשרד הפנים, כדי שזה יביא להם אישור לכך שאם המשפחה מעולם לא יצאה מישראל. אך במשרד הפנים סירבו בכל תוקף להמציא לבן את האישור. הוא התחיל להיות מטורטר מאחד לשני, כאשר הזמן נוקף והוא עומד לאבד את אדמת אימו באוקראינה. 

כאשר ראה שהוא לא מצליח להמציא את האישור, הוא פנה לעו"ד עופר בן אבי, כדי שזה יסייע לו להמציא את האישורים הנדרשים ממשרד הפנים.  עו"ד בן אבי פונה למשרד הפנים, אך אלה ממשיכים בסירובם. 

"מדובר באישה שכבר נפטרה, הבן אומר להם שהוא יכול לאבד את אדמתו במידה ולא ינתן לו האישור, אך שם לא התכוונו לוותר", אומר עו"ד בן אבי. 

לאחר 4 חודשים של עבודה מאומצת מצידו של עו"ד בן אבי, והגשת בקשות לגורמים שונים, הוא מצליח להשיג דרך בית משפט צו המורה למשרד הפנים להוציא פירוט של יציאות מישראל של אותה גברת. 

לאחר שהוא משיג את האישור שהגברת לא יצאה מישראל, ואף אין ברשותה דרכון, האישור מועבר לשלטונות באוקראינה. בעקבות המידע שמגיע מישראל, מחזיר בית המשפט באוקריאינה את האדמה לרשות המשפחה. כוחות הביטחון באוקראינה, בעקבות המידע, פותחים בהליכים פלילים נגד הנוכלים.
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה