שתי מצלמות מהירות חדשות הותקנו בכביש בין אשדוד לאשקלון

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8600d125-af24-4b1b-80bd-a79e62be4e15','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8600d125-af24-4b1b-80bd-a79e62be4e15','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מצלמות מהירות חדישות הותקנו בכביש 4 בין אשדוד לאשקלון. המצלמות מחליפות מצלמות ישנות (אפורות) שהיו במקום וצילמו רק מעבר באור אדום. שימו לב וסעו בזהירות

צילום: ירון ברנר YNETנוסעים דרך קבע בכביש אשדוד אשקלון? שתי מצלמות מהירות חדישות הותקנו ויוכנסו לפעילות כבר היום. מדובר במצלמות דיגיטליות שמותקנות במסגרת פרויקט א-3. 

איפה הותקנו המצלמות:

צומת בית עזרא - מצלמה אפורה שהייתה בצומת הוחלפה למצלמה דיגיטלית כתומה. המצלמה מצטרפת למצלמה שנמצאת צומת אחת לפני (צומת אמונים) שהיא מצלמת רמזור ומהירות.

צומת ניצנים - מצלמה הותקנה בין הרמזורים. מדובר במצלמה חדשה שמצלמת מהירות ומעבר באור אדום.

שימו לב וסעו בזהירות.

 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ba79f26f-7268-45f1-a467-dbe3e8c054e9','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ba79f26f-7268-45f1-a467-dbe3e8c054e9','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה