ביקשה לצלם את הנוף וקפצה אל מותה


להאזנה לתוכן:

אישה בשנות ה-40 לחייה שמה קץ לחייה ע"י קפיצה מהקומה ה-15 בבניין ברובע ח’. היא ביקשה מבעל הדירה לצלם את הנוף, ניצלה רגע של היסח דעת וקפצה אל מותה. כונני ’איחוד הצלה דרום’, שהגיעו לזירת האירוע מצאו את האישה ללא רוח חיים

בעל הבית, שמחלון ביתו קפצה האישה אל מותה, סיפר לחובש ’איחוד הצלה דרום’: "הגיעה אל הבית שלנו אישה , נראית בשנות ה-30 לחייה, והיא ביקשה לצלם את הנוף מחלון ביתנו. אפשרנו לה להיכנס כדי לצלם. כיוונו אותה לאחד החדרים, היא הסתכלה מהחלון, ובדיוק שהפנתי את מבטי, היא נעלמה. המצלמה שלה נותרה בחדר".

האדם, שמחלון ביתו התרחש האסון, מיהר להסתכל למטה ונדהם לגלות את האישה שרועה בגינת הבית. לכונני איחוד הצלה דרום שהגיעו לזירת האירוע, לא נותר אלה להמתין לרופא מד"א שקבע את מותה. זהותה של האישה טרם לא הייתה ברורה. היא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהוי. מהמשטרה מסרו שמדובר בהתאבדות.

7766

מוקדם יותר השבוע ניסתה נרקומנית, בשנות ה-20 לחייה, לשים קץ לחייה בכניסה למוסד לביטוח הלאומי בסיטי. היא הגיעה למקום בליווי חברה לחיים, וביקשה להיכנס לסניף שהיה סגור באותה השעה. לאר שהוברר לה שאין היא יכולה להיכנס, היא החלה לאיים על המאבטחים וכן ציינה שהיא תשים קץ לחייה.

לאחר דין ודברים, היא קשרה סביב צווארה חגורה של מכנסיים והחלה להדק. מאבטחי המוסד ניסו למנוע את המשך הניסיון לפגיעה עצמית, ובמקביל הוזעק אמבולנס של מד"א. בשלב מסוים, האישה קיבלה התקף אפילפסיה, ומאבטחי הביטוח הלאומי חילצו את החגורה מידיה. לא ברור עם בסופו של דבר היא הוכנסה לסניף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה