תיעוד מיוחד: טונות של אשפה לאחר שוק אשדוד(וידאו)


להאזנה לתוכן:

זוהמה וטונות של אשפה נותרות בכל 'יום רביעי ברחבה של חוף לידו. האשפה נותרת לאחר ה'שוק ים' שמתקיים במקום. אשדודנט מביא לכם תיעוד מיוחד מהשטח. היינו והזדעזענו: האם כך נקדם את פני התיירים???

 

אמש, לגמרי במקרה סיירתי באזור החוף באשדוד. בעודי נוסע ברכבי נדהמתי לראות ערימות אשפה גבוהות שלא מביישות את החירייה. המדובר בערימות אשפה שנאספו ע"י עובדי הניקיון של עיריית אשדוד, זאת לאחר עוד יום של שוק באשדוד. האמת, נדהמתי מהכמות של הפסולת שנותרה במקום... טונות של אשפה, ניירות ופלסטיק שהיו פזורים ברחבי החניה הענקית בחוף לידו. הכביש במקום כבר הפך להיות דביק ומסריח ...האמת התקשיתי לצעוד בזוהמה, אך הצורך להביא לכולם את התיעוד מהמקום גבר על הקושי.

 

מילה טובה מגיעה לעובדי הניקיון, שעמלים במשך שעות ארוכות כדי לנקות את כל הזוהמה, כך שלמחרת לא נותר זכר לכמויות האשפה שהיו במקום!!!

 

חוף לידו, למי שלא יודע, הוא חלק מרצועת החוף היפה של אשדוד. הוא גם אמור להיות חלק מהטיילת של אשדוד ובמקום מתוכננים מספר מלונות שאחד מהם נמצא בעיצומה של הבנייה (המלון של אבו). קשה לראות כיצד מפריחים תיירות באזור זה כאשר מצד אחד יש את הזוהמה שנותרת אחרי השוק ים ומצד שני עשרות ואף מאות בני אדם עושים "על האש" במדשאות באזור החוף... תוך שגם הם מותירים אחריהם את האשפה שלהם.

 

צפו בתמונות ותראו את הוידאו... נקווה שיהיה לכולנו קצת חומר למחשבה.

 

 

[gallery]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה