סקר מינה צמח עבור "ידיעות אשדוד": שביעות רצון מראש העיר


להאזנה לתוכן:

לכבוד סיכום שנה לכהונתו של יחיאל לסרי כראש עיריית אשדוד, ערכה מינה צמח סקר לידיעות אשדוד בשאלת שביעות הרצון של התושבים מראש העיר החדש, שאלת הגעגועים לצילקר, האם הם רואים שיפור בעיר מאז הבחירות וכיצד היו בוחרים היום. במקביל הודיע צילקר להשבוע כי הוא שוקל ברצינות להתמודד לראשות העיר ב2013 כשיהיה בן 81. על הסקר המלא מדווח "אשדוד נט" כאן

עבור מי היו מצביעים תושבי אשדוד  היום?
46% מתושבי אשדוד היו בוחרים ביחיאל לסרי לראשות העיר גם היום. הסקר של מינה צמח מנבא ניצחון גדול ליחיאל לסרי על ראש העיר המיתולוגי, צבי צילקר שזוכה רק ל 34% ממשתתפי הסקר.  בקרב האוכלסייה הוותיקה, הפער לטובת לסרי גדול הרבה יותר והוא עומד על 59%! מהוותיקים.
בקרב אוכלוסיות העולים לסרי עדיין לא נתפס והוא עומד על רק 24% וכפול מהם היו מצביעים לצילקר.
77% מאלו שהצביעו עבור לסרי, היו מצביעים עבורו גם עכשיו ורק 60% ממצביעי צילקר היו בוחרים בו שוב.

ממה הם מרוצים ומה מציק להם?
70% מהנשאלים טענו כי אין דבר שמפריע להם בהתנהלותו של ראש העיר החדש, 58% לא מצאו סיבה להחמיא לו, אך שליש מהם התקשו להסביר מה מפריע להם בתפקודו.
8% הביעו שביעות רצון מהשינוי בניקיון העיר, 5% ציינו את ניקיון כפיו של ראש העיר, 2% ציינו כי מפריע להם הקשר שלו עם קבלנים ו 1% מתלוננים כי הוא מפיל אחריות על קודמו בתפקיד, צילקר.

צבי צילקר ז"ל

הציונים:
49% טוענים כי לא חל כל שינוי מאז הוחלף ראש העיר, 30% טוענים כי חל שיפור מסויים מאז הדוקטור עלה לשלטון, ו11% מדווחים על שיפור מאוד משמעותי.
רק 8% טענו כי חל הרעה בעיר מאז שעלה לסרי לראשות.

צילקר חושב להתמודד שוב
עוד לפני שהתפרסם הסקר, הודיע צבי צילקר השבוע בראיון לעיתונאי משה ג'רפי כי הוא שוקל להתמודד בבחירות הבאות ב 2013 וזה תלוי במצב בריאותו, בסקרים שיצאו ובדרישת התושבים שיעשה כן. צילקר יהיה בן 81, טוען כי הוא הפסיד מאחר ובגדו בו והוא מציין את החרדים כבוגדים.

 

את הכתבה המלאה של העיתונאי יאיר הרוש, תוכלו לקרוא בעיתון סופ"ש של ידיעות אשדוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה