מאורת עבריינים בקרבת בית הספר- ההורים מאיימים בשביתה


להאזנה לתוכן:

פרסום ראשון: הורים בביה"ס היסודי "רעים" מאיימים להשבית את הלימודים. גורמים פלילים וחסרי בית מצאו את משכנם בתחנת מד"א הנטושה, שנמצאת בלב שכונת מגורים ובסמוך לבית הספר. לפני שבוע הותקף ילד ע"י אחד מחסרי הבית במקום. השבוע פותתה אחת הילדות להיכנס למבנה הנטוש ע"י אלמוני, אך היא נמלטה בבהלה מהמקום

ההורים בביה"ס "רעים" באשדוד כועסים ונמצאים בסערת רגשות של ממש- מבנה מד"א הנטוש, שנמצא מטרים ספורים מגדר בית הספר, הפך לדבריהם לאחרונה למאורת עבריינים של ממש. לטענת ההורים, רק בשבוע שעבר התלוננו מספר הורים במשטרה על כך שחסר בית זרק פחיות על אחד הילדים שרצה לקחת את כדורו, שעף לשטח המבנה הנטוש.

סער גינזבורסקי, מוועד ההורים בבית הספר, מציין בפנינו הערב שאכן ישנו לחץ גדול של ההורים להשבית בשבוע הבא את הלימודים בבית הספר. לדברי גינזבורסקי, המקום נטוש כבר מעל שנתיים ובעבר הם התלוננו בפני הרשויות על המבנה המסוכן:" לפני שנתיים עשינו מאבק שבעקבותיו הגיעו וגידרו את המבנה ושמו שלטים", אך לפני ימים אחדים חזרו למקום הגורמים הפלילים וחסרי הבית.

 

גינזבורסקי: "מאז הרצח בבני עייש ההורים משתוללים ברמות שאי אפשר להבין. רק השבוע אחת מילדות בית הספר, שעברה בסמוך לגדר, שודלה ע"י אלמוני להתקרב לגדר ולהיכנס למבנה. הילדה ברחה  מהמקום וגם על כך הגשנו תלונה במשטרה". לטענתו של גינזבורסקי, התשובות אותם הוא מקבל מהמשטרה והעירייה, הזויות: "העירייה שלחה אותנו לקבלן ואמרו שזו לא הבעיה שלהם. במשטרה ביקשו מאיתנו להתקשר בדיוק כאשר אירוע מתרחש, כי אחרת הם לא יכולים לעשות דבר".

 

השבוע, לאחר המקרה עם הילדה וימים ספורים לאחר רצח הילד בבני עייש, הגיעו למקום השוטר הקהילתי והשיטור המשולב. פתח הכניסה, דרכו נכנסו הגורמים העבריינים למבנה, נאטם וניידת שיטור משולב נמצאת במקום בכל בוקר ובכל צהריים. אך על ההורים פתרון זה אינו מקובל כלל ובשבוע הבא הם מאיימים להשבית את הלימודים.

 

"אסור שיהיה מבנה כזה מסוכן ליד בית ספר ובלב שכונת מגורים", אומר לנו גינזבורסקי. לטענתו, מאז שההורים פנו למשטרה, החלו גורמים אלמוניים לרסס כתובות גרפיטי בשטח בית הספר בגנות המשטרה והפחד הגדול שמעשים אלה יתגברו. "צריך שמישהו יתעשת לפני שיקרה אסון", אומר גינזבורסקי.

תגובות יעלו בהמשך...

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה