השר יעקב מרגי הגיע לעשות סדר בש"ס


להאזנה לתוכן:

הפילוג בש"ס ככול הנראה מגיע לקיצו- שר הדתות, יעקב מרגי, נזף השבוע ב"מורדים" בש"ס באשדוד, תוך שהוא מהלל את פועלו של סגן ראש העיר, עמרם כנפו.

ביום ראשון השבוע, התקיימה ישיבת פיוס בין שלושת המורדים לבין סגן ראש העיר, עמרם כנפו. הפגישה התקיימה לאחר שמנכ"ל תנועת ש"ס, שר הדתות יעקב מרגי, הגיע לעשות סדר ולהבהיר היטב למורדים שהמעשה שלהם אינו מקובל בש"ס.

במהלך הפגישה עלו הסוגיות בגינם נוצר הפיצוץ בין חברי התנועה באשדוד. בין השאר טענו החברים "המורדים" שכנפו ממדר אותם מכל הנושאים שנמצאים באחריות ש"ס בעיר. טענות נוספות שהיו לשלושת החברים היו לגבי יהודה אבידן וכן לעובדה שהם לא שותפים לתהליך בחירת רב ספרדי באשדוד.

לאחר ששמע טענותיהם אמר השר מרגי שהוא רואה בחומרה התנהלות של פילוג במפלגה. השר מרגי מציין בפני חברי התנועה שיהודה אבידן אינו נמצא בשליחות של המפלגה בכול הקשור לבחירת הרב הספרדי, אלה בשליחות אישית של ראש העיר.

השר מרגי ממשיך לעשות סדר ואוסר על החברים לנהוג בפילוג. על החברים אף נאסר לדבר עם התקשורת בעניין זה. מרגי קובע שאחת לתקופה תקיים הסיעה באשדוד ישיבת עבודה, בה יעודכנו החברים בכל הנעשה.

בסיום דבריו משבח השר מרגי את העשייה של הסיעה בראשותו של כנפו ומציין שאסור לחברי המפלגה לסכן את כל ההישגים הללו. השר מרגי מבהיר לנוכחים שאין מדובר בדמוקרטיה, אלה בהחלטות שמתקבלות ע"י הרב עובדיה יוסף ומי שלא יעמוד בכללים, יצטרך לשאת בתוצאות מעשיו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה