|
שר האוצר פרסם תקנות לפיצוי עסקים בדרום בגין אובדן ימי עבודה ב"עלות השחר"
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d68eb660-d0f1-4986-ac43-204bdba96e96','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d68eb660-d0f1-4986-ac43-204bdba96e96','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
שר האוצר, אביגדור ליברמן, פרסם אמש (ה') להערות הציבור תקנות המסדירות את מתן הפיצויים לעסקים בדרום בגין תשלום שכר לעובדים שנעדרו במהלך מבצע עלות השחר, בתקופה שמה-2 עד ה-8 באוגוסט
על פי התקנות, הפיצוי יינתן לעוסקים בגין אובדן שכר עבודה המשולם לעובדים באזור המרוחק 0 עד 40 קילומטרים מגדר המערכת המקיפה את רצועת עזה העומדים בתנאים המפורטים.
בהתחשב במספר המצומצם יחסית של ימי הלחימה מוצע לקבוע כי הפיצוי במתווה זה יעמוד על סכום קצוב של 430 ₪ ליום עבודה לכל עובד. מוצע לקבוע כי תנאי הכרחי לפיצוי הוא תשלום שכר עבודה לעובד בימי הלחימה.
התקנות יובאו בהמשך לאישור ועדת הכספים.
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('86ef790d-6e0b-478e-a42a-f409526049c6','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('86ef790d-6e0b-478e-a42a-f409526049c6','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|