ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, עולה להתקפה, שמעו אותו כפי שלא שמעתם מעולם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('960b70d0-dec4-46f9-9825-36ce9b616336','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('960b70d0-dec4-46f9-9825-36ce9b616336','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('960b70d0-dec4-46f9-9825-36ce9b616336','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

שומרים על הבית, זה המסר של ד"ר לסרי לתושבי אשדוד במסיבת עיתונאים והשקת הקמפיין שלו. ד"ר לסרי מפשיל שרוולים ומזהיר את התושבים מפני הניסיון של גורמים עוינים להשתלט על העיר ולמנות ראש עיר בובה.
אני שומר על אשדוד מכל משמר והם רוצים שיבחר ראש עיר אחר -כנוע. חלש, ללא עמוד שדרה שיאפשר להם לשלוט בעיר שלנו.
לסרי סיפר בלהט רב, כיצד באמצעות הון עתק שמושקע ברשתות החברתיות והעסקת מעצבי דעת קהל, הם מציגים את אשדוד כעיר חשוכה. מבקשים לשכנע שהכול באשדוד נורא ואיום...
אבל אתם מרימים את הראש ופוגשים במציאות אחרת לחלוטין".
הוא קורא להלן גלבר ואלי לחמני להצטרף לעשייה כדי לרכוש ניסיון, כפי שהוא עשה כסגן ראש העיר של צילקר לפני שנבחר לראשות העיר.
הפחידו אתכם מחרדיזציה? שואל לסרי, עובדתית כצנלסון ואלי נכט היו הראשונים שצירפתי להנהלת העיר וכך יהיה גם בעתיד.
ד"ר לסרי חשף שגורמים עויינים משתלטים גם על מספר רשימות למועצת העיר ומממנים אותם במטרה להשתלט גם על מועצת העיר אשדוד ומשם לשלוט באשדוד.
הוא מזכיר לתושבים תקופות אפלות שהיו באשדוד ואינם עוד ושעלולות לחזור אם יצליחו אותם הגורמים במזימתם.
הוא קורא לתושבים להצטרף אליו ולסייע בשמירה על הבית של כולם

לאחר שעה של הצגת העשייה שלו בעשור האחרון, והציג אותה כחסרת תקדים ברשויות המקומיות, פרט את ההישגים והפרסים של אשדוד בחינוך ובתחומים רבים,הראה על מצגת את הפרויקטים הרבים שכבר בפיתוח, והציג לראשונה את המחלפים החדשים לכניסות והיציאות של העיר שכבר אושרו לביצוע והדגיש - המועמדים לראשות העיר שמספרים שהם יביאו כניסות ויציאות חדשות, הם בעצם מבלפים, כי התוכניות ל2 כניסות ויציאות חדשות בדרום העיר  ובצפון העיר, כבר מאושרות לביצוע וכניסה ויציאה שלישית למשאיות בלבד (יוריד את העומס) תפתח לתנועה כבר בעוד שבועיים.  בהמשך הציג את החזון שלו לעיר אשדוד ב5-7 השנים הבאות.... ואז  הוא עבר לדבר על הפוליטיקה המקומית וכאן הוא כבר ממש הסיר את הכפפות כפי שלא עשה זאת מעולם:

"זה כבר לא סוד שהבחירות בעוד חודש וחצי הן לא עוד בחירות רגילות. (פותח ד"ר לסרי וממשיך)

כפי שאתם כבר יודעים, הבחירות הקרובות הן אירוע שהפך להיות מלחמה. מלחמה על הבית. מלחמה על העיר אשדוד כפי שאנחנו מכירים אותה. מלחמה נגד כוחות גדולים שמבקשים להשתלט על עיר גדולה ומשמעותית ביותר בישראל. הם מבקשים להשתלט על הנכסים שלה ולשנות את אופייה של אשדוד.

ראש העיר, ד"ר לסרי עולה להתקפה (צילום: לירון מולדובן)

ולמה הם כל כך חומדים את העיר אשדוד?

כפי שהצגתי בפניכם, אשדוד שלנו הופכת למטרופולין כלכלי גדול. למעצמה כלכלית גדולה מאוד. עם השפעות אדירות על הכלכלה של ישראל. ולא רק של ישראל. אשדוד הפכה לאחרונה להיות בין הערים הבודדות בעולם, שיש לה 2 נמלים פעילים שהופכים אותה - לא רק לשער מרכזי של ישראל לעולם הרחב, אלא גם שער של המזרח התיכון ושל אסיה לאירופה.

ד"ר יחיאל לסרי עולה להתקפה (צילום: לירון מולדובן)

עורף הנמל הפך להיות מוקד השקעות של חברות בינלאומיות. וכל פיסת קרקע שם קיבלה ערכים אסטרונומיים.

בקצה השני של העיר אשדוד התחלנו בפיתוח של פארק הייטק עצום מימדים עם כ-1 מיליון מטרים מרובעים של משרדים עצומי ממדים.

בתוכנית ההתחדשות העירונית שלנו יש כ-30 אלף יחידות דיור חדשות ועוד 3 רבעים חדשים כמו רובע הנחל שבנייתו כבר בעיצומה ורובע יד׳ שבתכנון מתקדם.

לצד רובע פארק לכיש, כבר התחילה הבנייה של קריית ספורט ענקית עם אצטדיון כדורגל המתקדם והמודרני מסוגו בישראל, וכמוהו אולם הכדורסל, הארנה החדשני, בריכות שחיה אולימפיות, מגרשי טניס ועוד.

כל אלו לצד רצועת חוף הים שפיתחנו ובה מתוכננים כ 10 בתי מלון חדשים, כולל מלון הילטון שהחלה בנייתו, הפכו את העיר אשדוד למטרה של טייקונים ובעלי עניין רבי עוצמה שחומדים אותה. יש שאת שמם כבר שמעתם ויש כאלה שעדין לא שמעתם את שמם.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי עם חבריו לסיעת אשדוד בתנופה (צילום: לירון מולדובן)

זה לא סוד שמתקיים נגדי מסע בחירות וקמפיין אדיר, כדי להדיח אותי ולהחליף אותי בראש עיר בובה. מושקעים בו עשרות מיליוני שקלים. בנוסף למשאבים אדירים ולחצים על גורמים משפיעים לא רק באשדוד. המטרה שלהם היא, להזיז הצידה את מי ששומר על אשדוד מכל משמר מפני השתלטות של גורמים זרים.

כולם וודאי שואלים, למה להשקיע כל כך הרבה משאבים כדי להדיח אותי ?

הסיבה פשוטה - כל עוד אני מכהן כראש עיר, הם לא יכולים להשיג את מה שהם רוצים.

במשמרת שלי ושל חבריי, אנחנו שומרים ב-7 עיניים על אשדוד.

אנחנו עומדים כחומה בצורה מול התיאבון הגדול מידי שלא יודע שובע, של בעלי עניין, שלא משתלב עם טובתה של העיר אשדוד. לא משתלב עם טובתם של התושבים. הם רוצים ראש עיר אחר. כנוע. חלש. ראש עיר ללא עמוד שדרה שיאפשר להם לשלוט בעיר שלנו.

ההשתלטות על אשדוד ומשאביה תחזיר אותנו שנים אחורה לימים אפלים - רובכם גם זוכרים איך עיריית אשדוד לפני כ-15 שנה. זוכרים את העובדים שהיו מחתימים כרטיס עובד ויוצאים לסידורים אישיים. זוכרים איך בשעות העבודה הייתם רואים עובדי עירייה בבתי קפה ובעסקים פרטיים. זוכרים גם מי היו הטיפוסים ששלטו בעירייה. הם כבר לא שם.

אתם יודעים היכן הם היום?
הם עובדים במטות של המועמדים האחרים לראשות העיר. הם חולמים ומקווים לחזור חזרה לאותם ימים עליזים, ששירתו את עצמם ואת המשפחות שלהם. הם לא שירתו את התושבים.

האם אתם, תושבי אשדוד, רוצים לחזור לאותם הימים?

אני בטוח שרוב תושבי אשדוד אינם מודעים לסכנה הזו. לכן, אני מספר עליה כאן, עם אנשי התקשורת. בשידור חי בפייסבוק. אני בטוח שכל פטריוט אשדודי. כל מי שאוהב את העיר אשדוד. שיודע על הסכנה הזו, יחשוב פעמים אם ילהביע למועמדים האלה.

ב-15 השנים שלי בראשות העיר, בניתי צוותים מקצועיים, מהרמה הגבוהה ביותר בשלטון המקומי. הצוותים של העיר אשדוד שאני עומד בראשותה, עבדו ועובדים יומם ולילה כדי שהעיר תתפקד ללא הפסקה, כדי שהחופים יהיו הכי נקיים בארץ, כדי שכל העיר תהיה נקייה - נקייה מאשפה, נקייה מאינטרסים, נקייה משחיתות, נקייה מלחצים פוליטיים וכלכליים. עיר שטוב לגור בה, עיר שזוכה שוב ושוב בפרסי חינוך בינלאומיים, ובמקום הראשון בישראל בחינוך בין הערים הגדולות.

היינו עיר גדולה שנתנה מענה תרבותי קטן של מופעי סטאנד-אפ והצגות קטנות ביד לבנים. והנה, בעשור האחרון הפכנו לעיר המובילה בישראל בתרבות, אחרי תל אביב, עם פסטיבלים בינלאומיים, הצגות תיאטרון איכותיות, עם המופעים הגדולים ביותר במשכן האומניות, באמפי פארק המרהיב שלנו, באמפי לידו, בחוף מי עמי ובמגוון אולמות התרבות הקטנים ברחבי העיר, שמציעים אירועי תרבות לכל הגילאים ולכל כיס.

כל אחד מכם יודע, שאשדוד גם מעניקה לתושבים את המגוון הרחב ביותר של חוגים והעשרה דרך המתנסים הפזורים, בכל רחבי העיר שנותנים מענה במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. לא תמצאו את זה באף עיר אחרת בישראל…..

אבל אותם גורמים שרוצים להשתלט על אשדוד בכל דרך ובכל מחיר, דואגים באמצעות הון עתק ברשתות החברתיות ובאמצעות רכישת ערוצי תקשורת מקומיים, לתת לכם להביט על העיר אשדוד רק מתוך רבע הכוס הריקה. הם עושים הכל להעלים את שלוש רבעי הכוס המלאה והשוקקת חיים של העיר אשדוד. אתם פותחים את הנייד שלכם ומעצבי דעת קהל מהשורה הראשונה, מבקשים להחשיך לכם את העיר אשדוד, לשכנע אתכם שהכול כאן נורא ואיום....

אבל אתם תושבי העיר אשדוד, חכמים ונבונים, אתם מרימים את הראש מהנייד ומסתכלים על העיר מהיפות בישראל, על פארק אשדוד ים מהיפים שבפארקי ישראל, אתם מטיילים בטיילת החוף, בפארק לכיש, הולכים למרכזי הקניות ברחבי העיר, עושים ספורט במתקנים הפזורים בעיר, מקבלים שירותים מבית החולים אסותא, שמתוכנן להכפיל את עצמו, מקבלים מענה מגוון לילדים, אתם רואים את תנועות הנוער באשדוד פורחות, וכיצד כולם נהנים מחופי אשדוד היפים שלנו שזוכים שוב ושוב בפרסים ובציונים הגבוהים ביותר …. אבל כל הזמן צועקים לכם באוזן - פקקים פקקים.

והשאלה פקקים בהשוואה למה? לאיזו עיר גדולה בישראל? פקקים בהשוואה לפתח תקווה? לתל אביב? לחיפה? לחולון? אנחנו הרי כבר עיר בת 250 אלף תושבים שגדלה בתוך עצמה משנה לשנה.

ואתם שואלים אותי בצדק, האם הכל מושלם באשדוד? התשובה שלי היא - וודאי שלא.

וגם תיארתי בפניכם, את המענה שלנו לשני נושאים שהמועמדים אוהבים לנפנף בהם.

הפקקים והצורך בשתי כניסות ויציאות חדשות לעיר. ונושא ההגירה השלילית ומחירי הדיור.

ועוד טענה פופולרית של היריבים שלי. חרדיזציה.

שנים שמפחידים אתכם מהשתלטות החרדים על אשדוד. אבל כצנלסון ונכט היו הראשונים שצירפתי לקואליציה ולעשיה העירונית. ולמרות שהם מתמודדים היום מולי, אני יודע וגם הם יודעים, שיום אחרי הבחירות הם יחזרו להצטרף אליי ולעבוד לצידי.

ראש העיר במסיבת העיתונאים (צילום: לירון מולדובן)

כמוהם, אני מזמין את כל הנבחרים שמוכנים להפשיל שרוולים ולעבוד….אבל לעבוד! ורק למען התושבים. לא למען בעלי אינטרסים. לא לבוא פעם בחודש ולצעוק מה לא טוב. ולכן אני אני קורא להלן גלבר שרוצה להיבחר להיות ראש עיר. בואי תצטרפי לעשייה, תכהני קודם 5 שנים כסגנית ראש עיר, תרכשי ניסיון כפי שאני רכשתי לצד צבי צילקר לפני שנבחרתי להיות ראש עיר. גם אלי לחמני הוא איש חכם וטוב אבל אין חכם כבעל ניסיון - בוא נעבוד לטובת אשדוד ופחות לטובת תארים. ביקורת זה דבר חשוב מאוד, אבל העשייה חשובה יותר מכל.

אני קורא לכולם להיות חלק מהעשייה כי העבודה מרובה ותמיד יש עוד מה לעשות. עם העבודה גם בא הניסיון.

לצד הפיתוח האין סופי, של העיר, אנחנו צריכים לדאוג ולהילחם על כל ילד במערכת החינוך , לדאוג לרווחה, לנזקקים, לקשישים, לבני הנוער, לניקיון של העיר, לביטחון, לתכנן ולחדש את העיר…. ולנהל אלפי עובדים שאמורים לתת לכם את השירות הטוב ביותר בכל התחומים ולטפח את שורת המתנדבים הנפלאים שאין כמוהם, לא בכמות ולא באיכות באף עיר אחרת בישראל.

אני אוהב את העשייה. אני אוהב לשרת את העיר אשדוד. זו שליחות ומשימת חיים עבורי. אני נשבעתי אמונים לעיר אשדוד, ולא אתן לאף גורם עוין להשתלט עליה כל עוד אני אתכם פה.

אני קורא לתושבי העיר שאוהבים אותה, אבל מופצצים השכם וערב במסרים שליליים שממומנים על ידי בעלי עניין - בואו להילחם איתי על העיר אשדוד. הצטרפו אלי - ויחד, נלחם על הבית.

יחד נשמור על אשדוד שלנו.

יחד נשמור על הבית.

בהצלחה אשדוד".

 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9b04f2a1-c25d-4feb-b67a-7cea590279fe','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9b04f2a1-c25d-4feb-b67a-7cea590279fe','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה