צעיר בשנות ה-30 לחייו נפטר מסיבוך של נגיף הקורונה באסותא אשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e10694be-7c62-432a-84f7-fb4f52ab11db','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e10694be-7c62-432a-84f7-fb4f52ab11db','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תושב אשדוד בשנות ה-30 לחייו, שאושפז במחלקת הקורונה בבית החולים אסותא באשדוד, נפטר אמש מסיבוכים של המחלה. הלוויתו תתקיים לפני הצוהריים בעיר

נר נשמה (ארכיון אשדוד נט)

הנפטר ה-264 מבין תושבי אשדוד - אתמול נפטר צעיר בשנות ה-30 לחייו, שהיה מאושפז במחלקת הקורונה בבית החולים אסותא באשדוד. 

בבית החולים דיווחו אמש כי במחלקת הקורונה מאושפזים 62 חולי קורונה, 2 במצב קריטי ועוד 15 במצב קשה.

אתמול בערב, כאמור, התקבלה הבשורה הקשה על פטירתו של הצעיר. 

הלוויתו צפויה להתקיים לפני הצוהריים בבית העלמין באשדוד. 

מבית החולים אסותא נמסר: "לצערנו, במהלך הלילה נפטר מטופל בעשור הרביעי לחייו בעקבות סיבוכים של מחלת הקורונה, שהובילו לאי ספיקה מערכתית. בית החולים מבקש להשתתף בצער המשפחה".

 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('551ff2be-b732-4c8b-bff7-c687504138a9','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('551ff2be-b732-4c8b-bff7-c687504138a9','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה