שם הפרויקט –  360  PORT

יזמים - חברת פרחי חצב וקבוצת נ.ג'אן,

המיקום - רחוב האורגים 34 . בחזית הרחוב הראשי, בגישה נוחה לצירי תנועה מרכזיים, תחבורה ציבורית, מה שמבטיח ביקושים גבוהים למשקיעים, ונוחות אופטימאלית לשוכרים.

העיצוב - מודרני וחדשני כפי שלא נראה בעיר כולל נוף מרהיב לנמל ולים.

שיטת הרכישה החדשנית -  תוכלו לרכוש משרד בתנאי ליסניג וכך תוכלו להפוך את סעיף ההוצאות של שכ"ד להשקעה בעסק.

תאריך כניסה - הפרויקט נמצא כבר בשלבי סיום ויאוכלס באביב 2022  .

 port360

מה מציע לכם הפרויקט?

משרדים בגדלים משתנים ובקומות שונות החל  מ-1,550,000 ₪ (164-185 מ"ר)

הבניין - 10 קומות משרדים, 710 מ"ר בכל קומה בה 4 משרדים הכוללים מעטפת מרוצפת. קומת מסחר ואולם תצוגה מפואר, בלב אזור העסקים המבוקש "קריית איתנים".

רמת התכנון והביצוע של הפרויקט הינו ברמה הכי גבוה שנראתה באשדוד ותוכננה ע"י האדריכל אפי כווינה, האדריכל האשדודי אשר באמתחתו מאות פרויקטים בכל התחומים.

החללים משותפים עוצבו ע"י מעצב העל, מיכאל אזולאי, האחראי על עיצוב הפנים הייחודי, שם דגש מיוחד על החללים המשותפים וטרקלין העסקים על מנת לאפשר לחברות המובילות בעיר חוויה עסקית מוקפדת ואיכותית.

לקנות או לשכור?

בשנים האחרונות בעלי העסקים מתמודדים עם דילמה משמעותית אם לרכוש או לשכור משרד בפרויקט Port 360 ולראשונה באשדוד, תוכלו לרכוש משרד בתנאי ליסניג וכך תוכלו להפוך את סעיף ההוצאות של שכ"ד להשקעה בעסק. תוכלו לשכור את המשרד בליסינג למשך 3 שנים ובתום העסקה לרכוש את המשרד.

החברות מלוות את הרוכש בכל שלבי העסקה, החל מרכישת הנכס, ורישום בטאבו. ואף עזרה בהשכרת הנכסים לאחר הקנייה.

port360

לפרטים נוספים לחצו כאן *2934

חברת הניהול "נכסי אריאל" המנהלת מאות אלפי מטרים של משרדים ברחבי הארץ, תהיה אמונה על ניהול המתחם במטרה להבטיח ניהול איכותי לדיירי הפרויקט.

 הכתבה בשיתוף ניר עבאס מנהל שיווק ומכירות 

port360

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות